Terug naar overzicht
Mijn vriend en ik willen allesbehalve een klassiek trouwfeest (o.w.v. spanningen tussen de families). We zouden graag een trouwfuif geven, maar zijn nog op zoek naar een geschikte locatie in de buurt. Iemand een idee?
Hey Marjan , wij zelf houden ook niet van een klassiek trouwfeest en hebben gekozen om onze weddingparty te houden in de Discotheek Cobra , over bobbejaanland in Lichtaart. www.cobradeluxe.be Je kan daar verschillende formules nemen . Wil je meer info , mag je mij steeds een berichtje sturen .
oeps foutje in webpagina www.cobra-deluxe.be
Wij geven een trouwfuif, vooraf gegaan van receptie in Rijkevorsel, feestzaal Den Bakker... zeer vriendelijke man en een luisterend oor naar wat jij zelf wil, alles kan en is bespreekbaar... Succes met het vinden van de locatie!x Ann
Wij hebben ons feest gedaan in de notelaar in Kasterlee. Ze hebben verschillende formules, wij hadden de wedding party. (een fuif dus) Zeer schappelijke prijzen en goede bediening, vriendelijke mensen. Ik zou mijn feest terug daar doen moest ik het overdoen.Groetjes