Terug naar overzicht
zou je dat niet in een winkel kunnen vinden waar ze doopsuikers verkopendaar maken ze ook zo van die glazen wil je mij meter of peter zijndenk dat ze dat zeker voor je kunnen maken met bedanking erop of wat je wenst?Of eens rondneuzen op een trouwbeurs ? daar staan ook standjes met cadeautjes toch denk ikHeb het ook al eens gezien op de site van smartphoto maar zie ze nu niet meer staan jammer genoeg, is een Belgische site en is meer dan betrouwbaar heb daar al heel vaak bij besteld en altijd zeer tevreden van, je weet maar nooit ?weet niet zeker als ik je hiermee verder kan helpen maar veeel succes met je zoektochtgrooeetjjeesss
via www.kaarskesprocessie.be misschien?
Ik weet een winkel in Mortsel maar is waarschijnlijk te ver voor jullie?!
Wauw! Heel erg bedankt al voor de reacties! Aan smartphoto had ik nog niet gedacht, want heb daar ook al veel bestelt! De kaarskesprocessie ga ik zeker eens bekijken! Mortsel, waar ligt dat?Bedankt!
Mortsel ligt tussen Antwerpen en Lier.....
Ik ken iemand in Hamme. Www.glasgraveren.be Succes!
Cindy, waar in Mortsel?
Hey Anneleen, ik weet niet of u Mortsel kent...is een zijstraat van de winkelstraat ( Statielei). Winkel is Mix art. in de Pieter Reypenslei 17. Succes....
Ik ben daar vrij bekend. Ik zal ten gepaste tijden eens gaan piepen. Bedankt!
Bedankt al voor de tips iedereen! Ik ga dit zeker gebruiken!
www.brianto.be . Zeer betrouwbaar! Heb er zelf ook tal van dingen besteld (oa gegraveerde glazen) en steeds in orde, uitstekende prijs-kwaliteit en perfecte levering!