Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

"probleem" met schoonzus

17-1-2014 21:27:00
Een tiental dagen geleden heb ik hier gepost dat mijn schoonzus niet mee wil gaan in suite. Vandaag horen we (via mijn schoonmoeder) dat haar zoontje (petekind van mijn man) niet naar mis en feest mag komen.
Mijn man wil zijn petekind er natuurlijk graag bij. Mijn schoonmoeder stelde voor dat zij dan wel op de kleine gaat letten maar dat zie ik praktisch niet haalbaar: zij gaat met mijn man de kerk binnengaan en mijn mama met de schoonpapa en persoonlijk vind ik niet dat het daar past dat het petekind hierbij zou lopen.
Alternatief is dat we de kleine vragen om met schoonbroer en zijn vriendin mee te gaan in de suite. Dan kunnen we toch enkele foto's nemen van de kleine.

Dan voor het feest: mijn schoonzus wil niet naar huis moeten omwille van de kleine. Ze had mijn schoonvader gevraagd dat hij niet op tijd naar huis kan met haar zoontje zodat zij kan blijven zitten. Dat kan natuurlijk niet! We hadden een oplossing aangeboden van babysit maar hier wil ze niet op ingaan. Ineens wil ze die avond geen last van haar kind.

We gaan dit even laten rusten maar dit zal nog vervolgd worden...

Annelies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 942

Stefanie
31-5-2014
 Meld misbruik19-1-2014 9:49:35

Kheb ongeveer hetzelfde probleem, mijn schoonbroer heeft 2 kinderen nl een jongen van 12 en een meisje van 10. Ze mochten alle 2 bruidskinderen zijn na lang aandringen van mijn schoonmoeder. Oke goed en wel, we gingen dan kijken voor de kleren want mijn zus haar 2 kindjes van 3 en 1,5 zijn ook bruidskindjes en ik wilde dat iedereen toch in dezelfde kleuren gingen lopen, had ik tesamen afgesproken in de shirleys in zottegem. Voor de 2 meisjes hadden we rap iets gevonden, voor de jongste jongen ook en allemaal in eenzelfde kleur. Komt mijn schoonbroer zijn vrouw af met het volgende: mijn zoon komt alleen maar tot receptie want hij heeft examens :-( ze wilde totaal niet dat hij ook een wit hemd met blauwe pull op donkere jeansbroek zou aandoen. Dat vond ik jammer want dan viel hij zo wat ervan tussen. Uiteindelijk heeft hij dan toch een hemd gekocht maar wel een trui dater totaal niet bij gaat :-( dan volgende probleem, zij wilt dat mijn schoonbroer dan de zoon naar huis voert, maar ze wonnen een uur ver van de zaal en hij is de getuige van mijn vriend :-( en ja da gaat niet he.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...