Terug naar overzicht
Kheb ongeveer hetzelfde probleem, mijn schoonbroer heeft 2 kinderen nl een jongen van 12 en een meisje van 10. Ze mochten alle 2 bruidskinderen zijn na lang aandringen van mijn schoonmoeder. Oke goed en wel, we gingen dan kijken voor de kleren want mijn zus haar 2 kindjes van 3 en 1,5 zijn ook bruidskindjes en ik wilde dat iedereen toch in dezelfde kleuren gingen lopen, had ik tesamen afgesproken in de shirleys in zottegem. Voor de 2 meisjes hadden we rap iets gevonden, voor de jongste jongen ook en allemaal in eenzelfde kleur. Komt mijn schoonbroer zijn vrouw af met het volgende: mijn zoon komt alleen maar tot receptie want hij heeft examens :-( ze wilde totaal niet dat hij ook een wit hemd met blauwe pull op donkere jeansbroek zou aandoen. Dat vond ik jammer want dan viel hij zo wat ervan tussen. Uiteindelijk heeft hij dan toch een hemd gekocht maar wel een trui dater totaal niet bij gaat :-( dan volgende probleem, zij wilt dat mijn schoonbroer dan de zoon naar huis voert, maar ze wonnen een uur ver van de zaal en hij is de getuige van mijn vriend :-( en ja da gaat niet he.