Nu Online
Momenteel zijn er 718 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen vragen ...

18-1-2014 10:30:05
Helllloooo sweety's
ben eigenlijk er benieuwd naar hoe jullie de getuigen gevraagd hebben.
Ik ben nogal van de oude stempel, ik vind dat 'getuige zijn' een echte eer is en dat niet zomaar aan eender wie gevraagd wordt, daarom zou ik het graag aan onze getuigen op een originele manier vragen
omdat wij pas in augustus 2015 trouwen heb ik dus extra tijd om erover te "piekeren"
mijn vriend en ik kiezen er elk 2
ik wil zeker de juiste keuze maken, en in mijn hart is dat al lang gebeurd maar het is nog zooooooo ver weg hé en mijn "meisjes" vermoeden allebei wel ergens dat ik het aan hun zal vragen maar ik wil ook niet dat het 'vanzelfsprekend wordt en daarom wil ik dan net verrassend uit de hoek komen met een tof cadeautje of de manier waarop we het vragen
heb lang getwijfeld om het hier eens neer te schrijven maar heb het dan toch gedaan
uiteindelijk delen we hier zoveel dus waarom niet hé
hoe is het bij jullie gegaan ? benieuwd naar jullie verhalen !

grooeetjjjeesss van een bruidje die nu al teveel nadenkt haha !

stephanie
14-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1123

Sophie
29-8-2015
 Meld misbruik18-1-2014 11:11:27

Hallo!

Wij trouwen nog 2 weken later dan jullie, maar ook ik ben er al veel te veel mee bezig hoor :-)
Wij hebben elk 2 getuigen, we hebben gisterenavond de laatste gevraagd. We hebben het eigenlijk elke keer gedaan tijdens een etentje of een avondje uit. Misschien niet veel speciaals, maar stuk voor stuk kon je onmiddellijk op hun gezicht aflezen dat ze er superblij mee waren! Bij mijn getuigen twee keer waterige oogjes zelfs :-) En ook bij David waren ze echt vereerd (hun eigen woorden). Het zijn de mensen die ons al altijd gesteund hebben. Zelfs van lang voor David en ik elkaar kenden. Dat zijn ook de mensen die ik daarvoor wou kiezen. Die ik bij ons wil hebben op de eerste dag van de rest van ons leven samen :-)

Veel plezier met het plannen! Ik hoop dat iedereen bij jullie even enthousiast reageert als bij ons :-)

Sandra
21-6-2013
 Meld misbruik18-1-2014 15:02:14

Wij hebben onze getuigen gevraagd met een vacature , en ze waren allemaal aangenaam verrast
Als je een voorbeeld wil , kan ik de onze wel eens sturen .Veel plezier met de voorbereidingen !

krista
9-8-2013
 Meld misbruik18-1-2014 15:03:01

Wij hebben onze getuigen, ook elk 2 gevraagd door een parkerpen te laten bedrukken met onze namen en onze datum...

Toen hebben wij aan hun gevraagd om heel hard te oefenen om hun handtekening te zetten met die pen,en ofdat zij op onze belangrijke dag hun handtekening ook willen komen zetten.

De pen bevatte een zwarte vulling (op onze vraag) en alle 4 hebben ze hun handtekening gezet met hun eigen parkerpen.

Deze pen koesteren ze blijkbaar ook echt in hun hart :-).

Voor ons was dit de juiste keuze.

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik18-1-2014 17:46:45

oooh toffe idee'tjes al lees ik hier, zoveel creatieve zieltjes hier aanwezig !

mij eerste idee was om aan men getuigen een agenda te geven, zelf gemaakt via zo'n site als smartphoto, met foto's in en zo van die tekstjes in typen
en op de voorkant .i.p.v AGENDA 2015 erop te zetten wil je mijn getuige zijn in 2015
maar een agenda is zo ... wegwerpbaar

Sandra je mag gerust eens doormailen , ben erg benieuwd !
mijn mail is : stephanie.deboysere@hotmail.com

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik18-1-2014 17:47:46

sandra tis stephanie.deboysere@telenet.be
sorry ben onlangs veranderd en mis nog steeds uit jaren van gewoonte haha

Sandra
21-6-2013
 Meld misbruik18-1-2014 19:17:03

Verstuurd
Maar ik vind jou idee van een agenda ook wel leuk hoor !

sarah
16-7-2016
 Meld misbruik19-1-2014 20:18:21

Sandra zou ik dat voorbeeld ook mogen hebben :)
loneux.appeltants@gmail.com

ik was eerst aan het denken om een spiegeltje te graveren, maar de prijzen hier van zijn best wel hoog.

Ina
25-4-2015
 Meld misbruik20-1-2014 10:00:52

Sandra, mag ik dit voorbeeldje ook? :-)
biebollieken@hotmail.com
Wij weten zelfs nog niet wanneer we gaan trouwen (november 14 of maart 15), dus heb zeker nog veel tijd, maar ik ben ook zo één die vanalles zelf wil doen en regelen en maken en... ;-)

ilse
28-6-2014
 Meld misbruik22-1-2014 11:05:51

heb een gepersonaliseerde wenskaart laten maken met daarop een foto van me and my best friend met de tekst bij 'I found my guy but I still need my girls' binnenin de kaart 'I can't imagine saying I do without you... wil je mijn getuige zijn?'

deze kaart had ik samen ingepakt met een ontwerp van de chocolatier (een plaque melkchocolade met daarop in het wit 'Team Bride') heb dit zo aan mijn twee getuigen en twee bruidsmeisjes gegeven

Good luck!

sarah
16-7-2016
 Meld misbruik22-1-2014 19:19:02

Ilse heb je daar een foto van :)
ik ben nog aan het twijfelen hoe ik die van mij ga vragen.
Maar heb natuurlijk ook nog even tijd :)

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik22-1-2014 21:35:27

waaaaww ilse prachtig !!! je brengt me alvast op ideetjes
Als je foto zou hebben mag je gerust ook eens naar mij zenden als je dat niet teveel moeite vindt ?

alvast mmmeercciiiii !!!

Christine
5-7-2014
 Meld misbruik24-1-2014 13:53:37

Is het mogelijk om mij de vacature ook door te sturen Sandra?

cdebeukelaar@gmail.com

Nele
20-7-2014
 Meld misbruik3-2-2014 10:22:54

Hey Dames,

Wij hebben vorige week onze getuigen gevraagd.
De jonge zus van mn vriend hebben we gevraagd via een iphone - hoesje. Hier had ik met een leuke tekening op laten drukken 'wil je mijn getuige zijn'
Mijn broer, die mijn getuige is, werkt heel erg hard. Daar heb ik een rolmeter voor gekocht en erop laten drukken (een sticker) 'wil je mijn getuige zijn?' Erg gepersonaliseerd dus!

Veel plezier!

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik3-2-2014 22:27:33

Bedankt nele, alweer toffe ideetjes

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik3-2-2014 22:27:43

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...