Terug naar overzicht
Ik ben mijn trouwkleed gaan bestellen bij Couture Ann ik Aalst.Ik ben er heel tevreden over. Vorige week woensdag heb ik mijn eerste pas gehad. En kan al niet wachten tot ze volledig klaar is. Op vlak van budget is het daar ook heel prijselijk. Succes met je zoektocht
En ik bij Cony in Aalter
Boutique Couture, Kapelstraat 111, Sint-Niklaas Neem gerust een kijkje op de website www.boutiquecouture.be
Hey alvast proficiat :-) Ik heb mijn droomkleed gevonden bij pierre yves in aalst. Ze waren super vriendelijk en niets was hun te veel. Kheb alle vormen mogen passen van zeemeermin tot prinsesvorm, zodat je zelf kon zeggen van: euhm nee dit staat me niet en dat wel. Dat vond ik wel belangrijk!
Ik heb mijn kleed ook gekocht bij Couture Ann. Dit weekend en volgend weekend zijn er opendeurdagen.
Bedankt voor de informatie en meningen! :)
Een droomjurk van Kaat Tilley misschien ... 1 & 2 Februari opent "Salon de rencontre" te Asse speciaal zijn deuren voor toekomstige bruidjes tussen 12u. en 18u.www.kaattilley.com
ik heb ook mijn kleed bij couture Ann gekocht en ben erg tevreden het is volop wachten tot de eerste pas.