Terug naar overzicht
Proficiat hoor meid! Loont het de moeite om uit Aarschot helemaal naar Kortrijk te rijden? Mijn zoon zou vandaag met z'n vriendin gaan kijken bij Terweduwe in Aarschot en bij Leys. Ik heb echter nog niks gehoord van hen dus ik veronderstel dat ze daar hun goesting niet gevonden hebben. Kan je iemand aanbevelen in Kortrijk? Voor de rest: nog veel plezier met de voorbereidingen. Het komt wel echt dichtbij voor jullie :-)))
wij zijn bij terweduwe geweest,ze geven er -30% daarom zijn we vooral tot ginder gereden,nja wat dacht je van 300 euro minder voor je ringen :)we hebben ringen van auro desing (tessina) hoort ook bij ouro designhier is de link naar de ringen die wij gekozen hebben :)http://www.tessina.be/collection/Detail.aspx?ID=7355 anders beveel ik jullie NYS aan in kortirjk dat is in de leiestraat tegenover bakkerij hoorneart en schuin over bo-couture (trouwjurkwinkel)ze werken ook met auro design en tessina,supervriendelijke mensen moesten we die 30% niet gehad hebben bij terweduwe,waren we naar nys geweest :)jaja ik heb een topic gezet toen dat het nog 5 maanden was,het leek me nog zo lang duren,maar nu een goe anderhalve maand zeg maar,het gaat plots heel vlug :)we hebben dus ringen van 686 euro ipv 991 euro dus de moeite waard om van kortrijk naar aarschot te rijden hahagrtjs sandrine xx
Oeps! Ik heb je berichtje fout gelezen hihi... ik dacht dat jullie uit Aarschot naar Kortrijk gereden waren maar het blijkt dus omgekeerd! Hoedanook: Terweduwe is een uitstekend vakman en ik kan me voorstellen dat aan jullie ringen de grootste zorg besteed is. Hij heeft hier in de streek een heel goede naam (wel prijzig) maar ze stoppen er nu definitief mee, vandaar die 30%