Terug naar overzicht
Helaba!In de Nationalestraat in Antwerpen is een winkel met danskledij. Daar hebben ze onder andere flamenco-outfits en (als ik het me goed herinner) ook rode flamencodansschoenen! Die zijn altijd met een ronde tip en een hak van redelijke hoogte!De laatste keer dat ik in die winkel was, stonden er ook rode schoentjes met witte bolletjes, superschattig, maar misschien niet helemaal geschikt als trouwschoen?Als de man in die winkel je niet kan verderhelpen, weet hij vast wel andere adresjes voor rode dansschoentjes!Veel succes alvast!Veerle
Hallo Lies ,Alvast proficiat met jullie huwelijk . Rode schoenen vinden zal niet makkelijk worden je kan misschien als je leuke schoenen vinden maar in de verkeerde kleur in een rood bad laten zetten (zoals ze dat noemen ).In de winkel waar ik mijn schoenen gekocht heb zei die mevr.dat dit heel veel bruidjes nadien doen met hun witte schoenen .Alvast een tip en veel succes.Chantal
Hey,Inderdaad in een winkel van dansschoenen ofwel bij Elsa Coloured Shoes. Met een staaltje van je jurk 'verven' zij de schoenen in exact dezelfde kleur.Veel succes met je zoektocht!Groetjes, Sissi