Terug naar overzicht
Hallo iedereeen
we trouwen op 14 maart, nog 54 dagen :-)
nu komt het wel heel dichtbij nu begin ik toch maar te hopen dat ik niets vergeten ben?
groetjes
hey medebruidegom :)jij ook een 14 maart datum zo te lezen,de klok is nu ondertussen naar 53 dagen gegaan hehehier hebben we al veel gedaan,het is nog kwestie van details,taart,bloemen,kapsel,traiteur en da is het zo een beetje,de ringen hebben we zaterdag gaan halen,ze zijn nu echt van ons hahawat is er zoal al gedaan en wat moet er nog gedaan worden bij jullie?zo kan men mss nog wa raad geven en zo zie je wat je nog moet doen of je op schema staat of een beetje achter :)grtjs een mede 14 maart bruid :)
Ik trouw een weekje later en heb de indruk echt nog veel te moeten doen :(... de stress steekt de kop op!!
stadhuis,feestzaal, kledij; ringen, juwelen, gastenlijst, tafelschikking;getuigen,vrijgezellen regelen make up proef en kapselproef is al inorde en gebeurd
Ik moet nog mijn schoenen vinden, proefmake up is gebeurt, proef kapsel staat gepland! Tafelschikking en eigen viering moet nog gemaakt worden! Denk dat dat mijn meeste werk nog is :(... Alleja, is ook fijn hoor! Maar geeft ook beetje stress :)
Wij moeten voornamelijk nog de bloemen voor in de kerk in orde maken, het misboekje verder afwerken, de muzikanten verder dirigeren voor in de kerk, en de tafelschikking in orde maken. Verder moet ik nog een proefkapsel laten maken (afspraak ligt al vast) en nog een 2e pas voor mijn trouwjurk, en ik hoop dat het dat is :-)
wij trouwen niet voor de kerk dat scheelt al; kmoet idd ook nog men schoenen vinden, want ik heb maat 42-43 niet gemakkelijk! we moeten ook nog naar de dj om de muziek te bespreken, bruidsboeket kiezen, nog een eerste en 2de pas doen, en na het stadhuis gaan wij met de broers en zo een glas gaan drinken met een broodje vlak aan het stadhuis, moet ik ook nog es binnenspringen voor de wijn enzo te bespreken maar denk dat dit ook alles is :-) OEF