Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En we zijn weer in gang geschoten !

18-1-2014 22:58:53
Hoi medebruidjes,

Sinds maandag zijn we er weer aan begonnen, mét resultaat !
- de uitnodigingen zijn bijna helemaal klaar om verstuurd te worden
- ventje heeft alles van kledij/schoenen/das...
- gastenboek gevonden
- afspraak gehad met feestzaal om verder af te spreken
- ringen zijn besteld en vooral...
Ik vind het gewoon geweldig, super schattig...
We hebben voor onze (b)engeltjes ook een ringetje besteld !!!! ZOOOOOO schattig, zo'n inni-minnie- piep-klein ringetje voor ons popje van 1 jaar...
Ons zoontje is heel erg hard bezig met de trouw en heeft het constant over : mama, hoeveel keer nog slapen en wij gaan trouwen ?? En toen kwam ik op een gegeven moment op het idee : waarom krijgen ze ook geen ring ? Een mooie souvenier voor later ! En het was geen probleem. Dus hebben we 3 kinder ringetjes besteld.
Ben zoooooo benieuwd naar het resultaat !

Ben echt blij, 't moest er even af... want ik mag het nog tegen niemad verklappen, dus doe ik het hier maar even !

Groetjes,

Dorothy
15-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 556

Wendy
23-8-2014
 Meld misbruik18-1-2014 23:17:04

Dag Dorothy wat een schitterend idee! Zullen ze zeker super vinden. Veel succes nog met de voorbereidingen.

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik18-1-2014 23:21:54

Jullie kindjes gaan heel blij zijn. Ze leven er ook zo naartoe hé! Geweldig om te zien.
Onze dochtertjes krijgen tijdens de mis bij het uitwisselen van de ringen ook een ring maar zelf weten ze dit nog niet!
Ze horen bij ons dus vind ik dat dat ook getoond mag worden.
In onze trouwringen staan trouwens onze namen + de namen van de dochtertjes.
Wij moeten nog wel gaan zien voor hun ringetjes.

Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik19-1-2014 8:31:00

Waar heb je die ringetjes gekocht?

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik19-1-2014 9:28:57

Ik denk de ringetjes te kopen van Victoria Juwelen; ik doe volgende maand een demo-avond.

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik19-1-2014 11:10:39

Ik heb vroeger nog voor Joden gewerkt in de diamantsector in Antwerpen.
Steentjes (1 grotere en 3 kleintjes)komen van vroegere bazen, goud van een winkeltje waar ik altijd kwam, met die 2 ga ik naar een zetter en die stuurt de ringen verder om ze te polieren.
Een beetje heen en weer geloop, maar voor 2 volwassenen en 3 kindjes betalen we net geen 1200€, incl alles !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...