Terug naar overzicht
Nu hebben we al 4 sjerpen waarop staat het vrijgezellenteam die zijn wit in satijn
ik had nu nog graag één gehad waarop staat bride to be maar in het roze ook in satijn en één voor men bruidsmeisje bridesmaid
is nu blijkbaar moeilijk te vinden kan iemand me helpen aub
ik dacht dat ik er in de feestwinkel in oudenaarde gezien had.
misschien kan je hier eens kijkenhttp://www.trouwen-feestartikelen.nl/
Wijnegem shoppingcenter, picture shop... had ik een roze lint laten maken voor de sweet 16 van de dochtersk weet natuurlijk niet of t in je buurt is, maar mss sturen ze t wel op ofzo?succes ! groetjes Ann
ik heb er ooit op een webshop gevonden, ik geloof dat ik gewoon gegoogled heb 'trouw-artikelen' en dan op een webshop ben uitgekomen. De exacte website weeti k helaas niet meer!Maar ik denk dat je ze in zo'n feestwinkel, zoals stephanie, of in een cadeauwinkel als expo, bozzy , misschien zelfs wel dreamland (in de winkel in mijn buurt hebben ze ook zo'n leuke kadootjes afdeling :))succes!
Feestwinkel in Oudenaarde geweest en die voor de bruid zelf waren in plastiek .... maar voor de andre zijn ze dan in mooi satijnachtig dus is dan jammer dat je als bruid maar een plastieken hebt. En op internet betaal je al gauw 7 naar 9 euro verzendingskosten en dan weet je ook niet echt hoe ze eruit zien, En wijnegem is al gauw minimum één uur rijden, En Bozzy is falliet en Expo langs hier is erook niet meer, naar de fun geweest en vele andre feestwinkels maar daar zijn het ook al plastieken linten, maar ben wel nog niet in dreamland geweest, ga ik morgen es doen bedankt!