Terug naar overzicht
Mij mag je gerust een fotooke sturen...
kan je me je mail adres geven ;)
ik wil gerust ook mijn mening eens geven.heb 12 jaar in een trouwwinkel gewerkt. barbara.sedeyn@gmail.com
stuur maar ;-)
mail gestuurd
stuur ook hier maar jusaboumat@hotmail.com
inneke ik heb wel je mailadres nodig om dit te kunnen sturen ;)
inneke.van.opstal@telenet.be
ik wacht op jullie advies ;)
Bij Tati geweest? Mijn vriendin heeft daar een aantal jaren geleden haarkleed gekocht! ze heeft dit hier bij een naaister laten verkorten...
ja bij tati ;) ge moet echt wel geduld hebbn ze maar het is de moeite waard als je ziet wat hun prijzen zijn zelfs voor de kindjes hebben ze er prachtige dingen.heb 2 mooie kostuums zien hangen voor de zoontjes denk dat het nog geen 50 euro was voor een kostuum en voor bijpassende schoentjes iets van 22euro.
Ik wil gerust ook mijn mening geven als je nog iemand zoekt: anke.van.den.broeck@telenet.be
dat kleed stond u prachtig , en de retouches die kun je laten innemen bij naaister.en je ziet je er goed in voelt in deze jurk
thx tatijanna ;) mss komen we elkaar wel tegen volgende week met de trouwbeurs e in kortrijk
Ik wil geen boosdoener spelen maar mijn nicht haar kleed kwam ook van daar. Na het kerkelijk huwelijk was haar ene handschoen al kapot en zat er achteraan al een scheur in haar kleed, dus wel een beetje mee oppassen denk ik dan.
Ja wie weet ik ga de vrijdag
Ik wil ook wel een mening gevenkeke_joje@outlook.com
ik zou je jurk ook heel graag willen zien :D Samantha.mann@hotmail.com
mag gerust mailen : seynaevetiny@hotmail.com
kimberly ; handige site voor je zoontjes : Suitsyouwell.nl & humpiedump.nlSuperservice bij beiden! x
Als je nog een mening wil...nelekennr37@hotmail.com
Ziet er leuk uit! en als de kwaliteit minder is, maakt toch niet zo veel uit, een bruidsjurk draag je toch maar ene keer he! ;-)
thx samantha ;) ik voelde me er heel goed in toen ik het aanhad vooral de bustier vind ik prachtig
Is p prachtig doe wat jij zelf wilt en hoe jij je voelt in het kleed dan komt alles goed! Xx