Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

is dit een gewaagde nummer?

19-1-2014 11:53:41
Hoi everyone :)
zoals velen onder jullie die enkel voor de wet trouwen en ook voor de kerk,gebruiken liedjes tijdens hun plechtigheid.
wij trouwen enkel voor de wet,wat ongeveer 15 min zal duren.
we hebben een liedje die al lange tijd door ons hoofd spookt.
nu vraag ik me af of dit wel gewaagd is,de tekst ervan is gewoon supermooi en is geknipt voor ons,voor ieder van jullie ook eigenlijk :)
wat denken jullie van hartenkoning-in van K3 (alice in wonderland)
wordt gezongen door nicole & hugo.

http://www.reverbnation.com/alicedemusical/song/8228886...

dit is de link naar het lied,je heb lyrics zodat je de tekst kan volgen :)
wat vinden jullie?hot or not?

graag oprechte antwoorden :) liefs sandrine xx

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 800

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik19-1-2014 13:37:15

Godh, bij ons zou dat absoluut niet gaan, niet omwille van de tekst, maar gewoon omdat het K3 is. De kindjes zouden daar een spel maken, vervachten dat Amika en Piet piraat en Anubis de volgende gaan zijn.
De arme burgemeester zou er geen letter meer tussen krijgen :-)

Maar je moet gewoon doen wat je wilt, je mag er achteraf geen spijt van hebben, op alle gebied dan !

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik19-1-2014 15:03:47

hier zullen geen kids aanwezig zijn,omwille dat dit een dag is waar we ons volledig op ons gemak willen zijn,geen ogen op onze rug moeten hebben,gewoon van elkaar genieten.anders hebben we geen tijd voor mekaar,en willen we van deze gelegenheid gebruik maken.maar moesten er nu geen kids bij jou zijn dorothy,zou je het te doen vinden?

gerda

Meld misbruik19-1-2014 15:51:13

Goh, om eerlijk te zijn: ik vind dit echt niet geschikt. Eerder iets voor op de Sinksenfoor in Antwerpen...Maar: het is jullie dag. Als jullie dit een mooi liedje vinden moet je niet twijfelen. Trek je niets aan van de mening van anderen.

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik19-1-2014 15:55:07

Ik deel dezelfde maning als Gerda, MAAR... dan gaat het er gewoon om dat het mijn genre van liedje iet is. Mijn voorkeur gaat eerder naar Franstalige dan Nederlandstalige liedjes, en ik ben er zeker van dat er hier heel veel dameszoiets hebben van : bweik nee !!
Zoiets is echt heel persoonlijk !
Als je vindt dat het voor jullie geschikt is, dan moet je dat nemen.

Groetjes,

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik19-1-2014 16:08:58

ik twijfel dan meer voor l'envie d'aimer van pascal obispo :) vind ik ook heel mooi
omdat ik in het frans opgevoed ben,en konden we dan de 2 nummers die we hebben in een fotoclip verwerken op you tube :)

gerda

Meld misbruik19-1-2014 17:26:50

Heb "l'envie d'aimer" ff beluisterd en ik vind dit nummer veel en veel beter geschikt. Het nummer van K3 komt zo goedkoop over. Als het aan mij lag koos ik met stip voor Pascal Obispo.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik19-1-2014 17:51:17

vind het ook een supermooi liedje,ken ik van in mijn kinderjaren samen met mijn ouders :)
maar het duurt wel ietje meer dan 6 minuten,is da nie wa lang voor 1 liedje?voor een plechtigheid van een kwartier :p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...