Terug naar overzicht
Godh, bij ons zou dat absoluut niet gaan, niet omwille van de tekst, maar gewoon omdat het K3 is. De kindjes zouden daar een spel maken, vervachten dat Amika en Piet piraat en Anubis de volgende gaan zijn.De arme burgemeester zou er geen letter meer tussen krijgen :-)Maar je moet gewoon doen wat je wilt, je mag er achteraf geen spijt van hebben, op alle gebied dan !
hier zullen geen kids aanwezig zijn,omwille dat dit een dag is waar we ons volledig op ons gemak willen zijn,geen ogen op onze rug moeten hebben,gewoon van elkaar genieten.anders hebben we geen tijd voor mekaar,en willen we van deze gelegenheid gebruik maken.maar moesten er nu geen kids bij jou zijn dorothy,zou je het te doen vinden?
Goh, om eerlijk te zijn: ik vind dit echt niet geschikt. Eerder iets voor op de Sinksenfoor in Antwerpen...Maar: het is jullie dag. Als jullie dit een mooi liedje vinden moet je niet twijfelen. Trek je niets aan van de mening van anderen.
Ik deel dezelfde maning als Gerda, MAAR... dan gaat het er gewoon om dat het mijn genre van liedje iet is. Mijn voorkeur gaat eerder naar Franstalige dan Nederlandstalige liedjes, en ik ben er zeker van dat er hier heel veel dameszoiets hebben van : bweik nee !!Zoiets is echt heel persoonlijk !Als je vindt dat het voor jullie geschikt is, dan moet je dat nemen.Groetjes,
ik twijfel dan meer voor l'envie d'aimer van pascal obispo :) vind ik ook heel mooiomdat ik in het frans opgevoed ben,en konden we dan de 2 nummers die we hebben in een fotoclip verwerken op you tube :)
Heb "l'envie d'aimer" ff beluisterd en ik vind dit nummer veel en veel beter geschikt. Het nummer van K3 komt zo goedkoop over. Als het aan mij lag koos ik met stip voor Pascal Obispo.
vind het ook een supermooi liedje,ken ik van in mijn kinderjaren samen met mijn ouders :)maar het duurt wel ietje meer dan 6 minuten,is da nie wa lang voor 1 liedje?voor een plechtigheid van een kwartier :p