Terug naar overzicht
Ik denk:bruid + bruidegom ()bruid + oudersbruid + schoonoudersbruid + broer/zusbruid + schoonbroer/-zusbruid + getuigebruid + ouders én schoonoudersbruid + bruidegom + ouders + schoonoudersbruid + bruidegom + getuigenbruidegom + oudersbruidegom + schoonoudersbruidegom + broer/zusbruidegom + schoonbroer/-zusbruidegom + getuigebruidegom + ouders én schoonoudersouders van de bruidouders van de bruidegomouders en schoonoudersalle (schoon)broers en (schoon)zussenvan de bruid: broer/zus en oudersvan de bruidegom: broer/zus en oudersiedereen samenZoiets misschien?
Ik denk dat een fotograaf dit normaal wel zal weten en zal begeleiden ook. Die heeft er normaal gezien veel ervaring mee hé.
Ja Marie, maar hij vroeg om toch een lijstje te maken. Iedereen kan al eens missen hé en ik heb ook wel graag de touwtjes in handen ;-)
Ik denk dat het lijstje van Mieke heel volledig is en lijkt op mijn lijstje :p! Ik heb ook zo'n lijstje gemaakt gewoon om het voor mezelf wat duidelijk te hebben en ook voor de fotograaf, omdat bij ons de situatie wat ingewikkeld is.Bovendien wil ik ook niet dat ze op die dag teveel iedereen moet gaan regelen en niet weet wie wie is.