Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

middernachthapjes

19-1-2014 15:38:58
Goedemiddag,

Wij zouden graag rond middernacht nog iets te eten geven; doen jullie dit ook? En wat geven jullie dan?

Mijn vriend zou graag frietjes geven.

Het dessertenbuffet blijft wel staan; dus het is nog een extraatje.

Lies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 826

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik19-1-2014 17:15:59

Ik weet nog niet of ik dit zou doen, ik twijfel zelf nog heel erg! :) en inderdaad, wat dan?

ik weet niet of het nog echt 'nodig' is na zoveel eten al :)
misschien dat de ervaren bruiden en bruidegommen hier hun mening kunnen geven?

Ik volg mee, want ik vind het wel een interessante vraag :)

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik19-1-2014 17:26:57

Bij ons zal er buiten de dessertenbuffetten, dewelke blijven staan, nog een soepbuffet zijn met drie soorten soep en allerlei soorten broodjes. Ons lijkt het sowieso fijn om nog iets extra te geven, en soep smaakt altijd wel ;-)

Lies
24-5-2014
 Meld misbruik19-1-2014 19:36:08

In februari zou ik ook soep doen. Dat smaakt inderdaad altijd!

Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik19-1-2014 22:10:22

Wij zullen ook Desserttafel laten staan en 2 soorten soep doen met belegde broodjes. Dit vooral voor de avondgasten die pas na 21uur komen en dus niet met ons meegegeten hebben. En soep is altijd lekker ;-)

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik20-1-2014 2:39:34

Hou er rekening mee dat het dansfeest wel eens stil zou kunnen vallen.
Toch zeker indien die extraatjes in grote hoeveelheden aangeboden worden.
grts

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik20-1-2014 8:38:09

Dit zou inderdaad zo kunnen zijn, maar het dessertenbuffet wordt aangeboden en in de kijker gezet alvorens de dansvloer te openen. Dit om inderdaad het 'stilvallen' een beetje tegen te gaan. Het soepenbuffet wordt ook niet met veel bravoure aangekondigd; waardoor de mensen stelselmatig daarheen zullen trekken. Vooral ook omdat het gewoon in de zaal zelf te doen is, terwijl sommige mensen frietjes buiten moeten halen (als ze bijv. een frietjeskraam inschakelen). Bovendien hebben we een paar die-hards die desnoods met soep en al op de dansvloer staan ;) en dan zijn er weer mensen die bijvoorbeeld nog niet direct soep willen.
Dus ik heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt.

Mrs to be
28-6-2014
 Meld misbruik20-1-2014 9:04:21

Dag Lies

Ik denk dat het misschien ook uitmaakt of de mensen het hele avondfeest meemaken, of als je bijvoorbeeld werkt met mensen die enkel naar het dessertenbuffet komen.
Als ze het hele diner aanwezig zijn, vind ik het wat veel om nog eens iets van frietjes ofzo te voorzien.

Bij ons maakt iedereen alles mee, en we hebben een bruidstaart en dessertenbuffet dat bijft staan. Daarnaast hebben we ook een kaasbuffetje, dat ook de hele nacht blijft staan :) Bij ons zei de zaal zelf dat ze dat niet zouden doen, nog een snack geven om middernacht.

Groetjes!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-1-2014 9:19:03

Bij ons hadden alle gasten het avondfeest gans meegemaakt en na het dessertenbuffet zat iedereen echt vol. Wij hadden dit dus ook overwogen maar achteraf blij dat we dit niet gedaan hebben.

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik20-1-2014 9:52:23

Wij hebben eerst BBQ (voor tante's en nonkels) en de neven/nichten/vrienden komen pas om 20u en krijgen dan enkele koude hapjes en dessertjes + taart aangeboden. Daarna open we de dansvloer en we willen dan rond middernacht nog wat mini pizza'kes en mini worstenbroodjes ofz laten rondgaan voor de mensen die al goed gedronken hebben kan dit wel smaken en vooral ook omdat er veel bij zijn die niet hebben meegegeten dus ... Maar zou niet ineens om middernacht een friettent laten komen want dan (diegene die dan toch honger zouden hebbe) hollen naar buiten en je feest bevind zich meer buiten dan binnen .. Zou zonde zijn.

Jacky

Meld misbruik20-1-2014 14:00:35

Ik zou enkel de dessertafel laten staan want dat is meer dan genoeg en je zal zien dat er na het feest nog overschot zal zijn, Ik kom regelmatig tegen dat koppels nog extra broodjes voorzien na middernacht en die worden zelden aangeraakt, achteraf hoor ik van het koppel dat ze het beter niet hadden gedaan want ze mogen alles dan wegwerpen, de meesten kunnen na de maaltijd en het dessert geen paf meer zeggen en 4u later hebben ze ook geen honger meer.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...