TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
4-7-2014
|
19-1-2014 18:08:01
De muziekkeuze is natuurlijk ieders persoonlijke mening, maar ik kan mij persoonlijk helemaal vinden in jouw muziekkeuze. En ik neem jouw ideeën zelfs mee. "You are the reason" van Sarah & Koen Wauters had ik ook al in onze dienst gepland ;-) Misschien kan je je lijstje met de muziekkeuze wel even aan je aanstaande tonen. Hij zal toch wel 10 minuutjes vinden om daar even naar te kijken/luisteren? Maar ik vind dat je hier niet onzeker over moet zijn :-)
|
|
Claudia
14-6-2014
|
19-1-2014 19:18:50
Heel mooie keuze, ik heb enkele liedjes zelf ook gekozen :)
|
|
muziek-huwelijk
|
28-2-2014 15:43:40
Lieve Wendy, je hoeft echt niet te twijfelen, het is jouw huwelijk, je moet je zelf goed voelen bij de liedjes. Als je twijfelt, dan is het een teken dat iets je dwars zit en dat moet je bij jezelf uitzoeken. En als het niet he geval is, dan heb je de juiste liedjes gekozen. En ik ben er zeker van dat live zang alles nog extra speciaals zal maken. Geen stress ;-) Groetjes en veel success met verdere voorbereidingen. Natalia Bachtina www.muziek-huwelijk.be info@muziek-huwelijk.be +32 499 14 74 20
|
|
Karo
20-6-2015
|
21-7-2014 16:37:34
Hello,
staan zeker een paar klassiekers tussen :) dus dat kan niet slecht zijn! All of me is echt super, mijn verloofde heeft me hierop ten huwelijk gevraagd dus ben 100% voor dit liedje op zo'n mooie dag :) Niet twijfelen en gewoon doen!
geniet ervan!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|