Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouw + doop van onze 2 kindjes combineren

20-1-2014 10:06:53
Hallo,

Wij willen onze trouw combineren met de doop van onze 2 kinderen. Zodat deze speciale dag nog meer speciaal zou zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ideeën zijn altijd welkom!!

Wij willen dit ook in intieme kring doen, maar zouden wel graag een receptie geven voor verdere vrienden en familie( gewoon hapje en drankje) heeft iemand hier ervaring mee en misschien originele ideeën?

Groetjes
Tina

Tina
24-12-2016
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 396

Mart
19-10-2013
 Meld misbruik20-1-2014 10:18:54

Wij hebben het ook zo gedaan. Wij zijn 19 oktober getrouwd voor de wet en hebben dezelfde dag de kindjes thuis laten dopen met rent a priest thuis. Enkel doop en geen trouw voor de kerk. Wij zelf voelden er niet zoveel voor om te trouwen voor de kerk.
De doopviering ging vooral over ons gezin, leren delen, samen zijn, samen opgroeien. Alle meters en peters hebben een eigen tekstje voor gelezen. Het was een heel mooie en gezellige viering juist met de dichte familie. Wij hebben heel de dag de kindjes bij alles betrokken maar s'avonds hadden wij wel een avondfeest juist voor volwassene. Alle kindjes zijn thuis gebleven met een babysit. Ook de kindjes hadden een super dag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...