Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Love to DIY

20-1-2014 10:07:46
Hey bruidjes,

ik weet niet of jullie dat ook hebben maar nu de grote dag steeds dichter komt, krijg ik ook nog allemaal extra ideetjes. Hier heb ik ook de tijd voor aangezien ik veel ver van tevoren had geregeld ;)!
Ondertussen heb ik al heel wat gemaakt en gedaan voor de trouw:
- Gastenboek: een grote boom uit hout gesneden + geschilderd + blaadjes met tule gemaakt voor de wensen
- Enveloppendoos: bekleed met satijnen en orchideeën
- Feestreglement: speciaal papier en afgewerkt met tule
- Boodschappen onder de schoenen (moet ik nog afwerken)
- Kapstokken voor de bruid, moeder van de bruid, bruidsmeisjes en getuige
- Linnen zakjes afgewerkt met strass voor bovenvermelde personen
- T-shirt met strass voor bovenvermelde personen
- Bedankjes: groot candy buffet met decoratie

Ik had me voorgenomen om het hier bij te houden omdat ik alles nog goed geregeld en afgewerkt kreeg zonder veel stress.
Het laatste wat ik nog moest doen was mijn bruidsboeket ineen steken. Ik wil geen echte bloemen (neen daar is niets mis mee en is ook heel mooi natuurlijk!). Ik had me dus al zijden bloemen en afwerk materiaal aangeschaft. Toen ik vorige donderdag mezelf aan het inlezen was, kwam ik een nog mooier idee tegen. En ik ben er helemaal wild van!
Ik ga voor een boeket met broches oftewel een 'brooch bouquet'. Google het maar een keertje, ik vind ze hemels. Helemaal mijn ding en origineel.
Ik heb beslist om dit als laatste project toe te voegen. En ik ben nu volop broches en bling aan het verzamelen. Ik ben er helemaal super enthousiast over! Ben zo benieuwd of ik er in ga slagen om dit mooi te krijgen....

Misschien binnenkort es wat foto's posten van onze projectjes :)!

Liefs van een zenuwachtig en enthousiast bruidje!

Dorien
22-2-2014
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 977

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik20-1-2014 12:15:24

Amai knap dat je zoveel zelf maakt !

Was ik ook maar zo creatief.
Je bruidsboeket is zeker een leuk idee !
Heb het al vaker zien verschijnen op internet en vind het ook heel apart en mooi.
Zou het zelf nooit doen maar dat maakt het natuurlijk speciaal voor diegene die zich er wel aan waagt :) Veel succes met de laatste afwerkingen !
En uiteraard ben ik benieuwd naar je foto's ...

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik20-1-2014 12:23:47

amai leuk dat je al zoveel gedaan hebt, dit maakt nog nog persoonlijker. Ik vin het idee van een broches bouquet ook wel zeer mooi. Waar haal je dan al de broches?

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik20-1-2014 14:06:00

Goh, sommige verzamelen broches via vrienden en familie, wat het allemaal nog persoonlijker maakt. Anderen schuimen tweedehandssites en rommelmarkten af. Ik heb ervoor gekozen om nieuwe broches te kopen aangezien ik volledig voor zilver wil gaan. Ik heb de mijne allemaal gevonden via Light in the Box en ik integreer ook nog oorbellen en dergelijke en stukjes armbanden waarvan deeltjes ontbreken ofzo. En zo wordt de mijne dan weer persoonlijker.
Goh creatief ben ik over het algemeen niet, maar de laatste tijd kom ik zoveel leuke ideetjes tegen dat ik het er toch op probeer te wagen en tot nu toe loopt het goed. En ik vind het ook wel fijn om zo iets anders te hebben dan anders.

nele
2-8-2014
 Meld misbruik20-1-2014 17:09:38

Dag Dorien,

Even uit nieuwsgierigheid omdat ik zelf ook een candy buffet voorzie, maar wat voor snoep voorzie jij of waar heb jij het besteld?
Tot op heden heb ik nog niet echt mijn goesting gevonden wat betreft de snoepjes.... :)

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik20-1-2014 20:32:25

leuk he! Ik heb ook al veel zelfgemaakt

- presentatie bedankjes
- dansvloersticker
- enveloppedoos
- Bedankjes
- theelichthoudertjes
- vaasjes
- wensboom
- dienblad

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik21-1-2014 10:46:03

@ nele: ik haal zo zowat van overal in huis. Ik heb er al gevonden in Lidl, Aldi, Colruyt en Makro. Ik ben daar al wel even mee bezig omdat je niet steeds je eigen kleuren terugvindt in de snoepjes. Wij hebben gekozen voor rood (onze themakleur) en wit (omdat je daar veel soorten snoep in hebt). Snoepjes die we onder andere al hebben: muntjes, mentos, kauwgommetjes, rode/witte gommetjes, hostietjes met zuur in, rode nestels, rode matten, enz. Met rood en wit kan je veel kanten uit betreffende snoep. Misschien ga ik ook nog wel witte suikerbonen of amandelbonen halen en er worden ook nog van die spekjes toegevoegd. Voor de candy bar heb ik speciale tangetjes & schepjes besteld alsook zakjes e.d. gemaakt. Helemaal girly!
Ik heb me laten inspireren op pinterest. Blauw of groen vond ik ook super mooi maar ik zat nogal snel vast qua opties voor soorten snoepjes en ik wilde toch wat variatie hebben...

@ kathleen:
wauw jij hebt ook al heel wat gemaakt. Ik vind het wel wat hebben die extra en persoonlijke touches!
Ik ben er nu ook over aan het denken om nog pomanders te maken maar ik weet niet goed wat ik daarmee kan versieren. Voor de privé ceremonie, zorgt de planner voor alle decoratie en in de zaal zelf gaat de zaalverantwoordelijke voor alles zorgen....

oh ik had ook nog iets super leuks gezien voor op de hangtafels...

Delphine

Meld misbruik21-1-2014 13:47:52

Als jullie foto's hebben van jullie zelfgemaakt spullen, plaats ze zeker online! Ben héél nieuwsgierig. Klinkt allemaal super tof!

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik21-1-2014 14:33:05

Ik ga dat één van de weken es bekijken hoe ik dat kan doen! En dan zal ik het zeker posten ;)

Ina
25-4-2015
 Meld misbruik24-10-2014 13:56:48

en, zijn er al ergens foto's gepost van de DIY-projectjes? Ben heel nieuwsgierig! :-)

kathleen
9-8-2014

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...