Terug naar overzicht
hey,ga eens zien bij www.poobies.be daar kan je je eigen ontworpen kaartjes maken alle groottes en kleintes die je maar kan bedenken.liefs sandrine
Wij hebben zelf een ontworpen en dan hebben we een apart kaartje voor de daggasten ontworpen in dezelfde stijl met een soort dagplanning op voor die mensen.
Wij laten verschillende uitnodigingen drukken.
Wij hebben een twee verschillende uitnodigingen gemaakt + dagprogramma + visitekaartjes (waarvan je dus de tekst kunt aanpassen). Dit alles hebben we gedaan via Vistaprint en al zeg ik het zelf, het resultaat mag er zeker wezen! En het is betaalbaar...
wij hebben onze grote kaart met de kerk en het gemeente huis en dan kleine kaartjes in hetzelfde materiaal met dan de verschillende feesten op... op www.buromac.com kan je gratis stalen aanvragen.Succes
Ik volg even mee.. Zelfde concept bij ons :)
Dag medebruidje van 12 juli :) zelf zou ik een appart kaartje bijstoppen zou het te bedrukt vinden :) x
Alvast bedankt voor jullie tips. Ik zoek nog even verder. Heb ondertussen ook wat voorbeelden besteld. Ik denk toch dat ik zal gaan voor het kleine kaartje om de kaart zelf niet te ingewikkeld te maken...
Wij hebben standaard trouwbrief en 2 aparte kaartjes, is volgens mij de makkelijkste oplossing
Dag medebruidje :) wij hebben net het zelfde wij zouden 1 klein kaartje maken met de 3 keuzes op en dan moeten wij enkel aanduiden voor wat ze uitgenodigd zijn zo bespaar je ook kosten Hopelijk ben je wat met deze tip
Als je werkt met een klein apart kaartje met daarop waarvoor ze juist zijn uitgenodigd, wat zet je dan juist op de kaart zelf? Gewoon plaats en datum van het jawoord? En dan op het kaartje de uitnodiging voor avondfeest of receptie?
Jaa gewoon nog een gedichtje vanboven en dan in de midden dat we ons jawoord geven op 12 juli 2014 in stadhuis van brugge en om 15u in de sint walburgakerk in brugge trouwen . En dan nog een tekstje en dan links vanonder adres van de feestzaal .