Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Witte duiven+schoenen

20-1-2014 18:18:02
Dag medebruidjes,
Ik ben van de week mijn schoenen gaan kopen. Ik verschoot er van hoeveel keus ik had. (Heb namelijk maat 43). Heb gekozen voor een heel simpele en gemakkelijk schoen. Geen te hogen hak dat ik niet veel groter ben dan men ventje.
Hier ook nog een super fiere papa. Mijn papa is duivenmelker en had al van begin gevraagd voor witte duiven te kwikken. Hij zei altijd dat hij dit niet kon. En bij de duifjes die in december en januari zijn geboren zitte 3 witte duifjes bij. Allemaal wel met een beetje ros bij maar dit vind ik echt niet erg. Want dit is een beetje eigen aan mij. Toen wij vroeger duifjes mochten gaan kiezen koos ik altijd de rosse duifjes. Maar nu is mijn papa zo fier op zijn witte duifjes. En nu maar hopen dat ze niet verloren vliegen. Dan hebben we al mooie duifjes om los te laten na de kerk.
Liefs Caroline. Xx

Caroline
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 432

Karolien
5-4-2014
 Meld misbruik20-1-2014 22:34:09

Dag Caroline,

Waar heb je je schoenen gevonden? ik heb ook maat 43 en ben altijd geinteresseerd in adresjes :-)

Karolien

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik20-1-2014 22:56:48

Bij Van Loock in Zandhoven.
Op de site zag ik niet veel staan. Maar ik ga daar altijd voor mijn schoenen dus had er wel vertrouwen in. En had keuze tussen ongeveer 9 paar. En da vind ik toch al wl iets voor ne echte trouwschoen.
Veel succes met je zoektocht.
Liefs caroline.

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik20-1-2014 23:10:37

Die papa's en hun dochters hé! Fijn dat jullie deze kunnen gebruiken :-)
Over de schoenen: Ik ga morgen ook naar Van Loock. Ik zoek schoenen met maximum hakhoogte van 5 cm. Ik heb maat 38,5 à 39 dus ik vermoed dat dat geen probleem zal zijn. Maar ben toch benieuwd...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...