Terug naar overzicht
Heb hier ook een "probleempje".Mijn jongste zus is single; al de rest uit de suite is een koppel.We weten nog niet hoe we dit gaan oplossen...
Misschien hebben de dames zelf wel iemand in gedachte met wie ze graag in de suite zouden lopen. Daar kan misschien nog iets moois uit voortbloeien.Misschien heb je nog een leuke neef of ander verder familielid waar ze mee kunnen lopen. Hoe denken ze er zelf over om samen of alleen te lopen?Ik kan begrijpen dat het nogal een bizar gegeven is om alleen in een klassieke suite te lopen.
Mijn zus is ook vrijgezel en zij loopt gewoon alleen in de suite. Ik vind daar persoonlijk niets mis mee en zij ook niet denk ik. Ik denk dat het vooral "pijnlijk" wordt voor de vrijgezel als je allerhande oplossingen gaat zoeken. Op zich is het geen schande als je geen relatie hebt he of niets waarvoor je e moet schamen. Dus waarom het niet gewoon laten zijn zoals het is?
Ik ben al eens mee op een trouwfeest geweest omdat 'zij' vrijgezel was en op mijn broer zn trouwfeest lang geleden heb ik zelf men ex-liefje meegenomen die dat nog wel eens leuk vond om de hele familie te zien. Ik zou dat vragen aan de vrijgezel zelf, zij moeten er ook wel mee lopen he, als ze er niets mee inzitten om alleen te lopen dan zoek je mss oplossingen voor niets.