Terug naar overzicht
ik weet hoe je je voelt.mijn ouders van mij zijn gescheiden en hier is het met echte vader die niet naar mijn huwelijk komt :( hij zei tegen mijn zus ik kom mss naar het stadhuis maar niet naar het feest omwille van de familie aan mijn ma haar kant nochtans komt iedereen overeen
pfff dat is geen fijne situatie :-( misschien moeten jullie eens proberen te praten met jullie nonkels? Het is jullie feest en het draait om jullie eigenlijk zouden ze dan hun ruzie even aan de kant moeten zetten. Het draait niet om hen, maar om jullie!
Praat gewoon met uw leuke nonkel er over en lucht u hart. Zeg hem dat je hem graag ziet en dat in uw beeld een sprookjeshuwelijk alleen maar mogelijk is als hij er ook bij is. Zeg hem dat zonder hem, dat het toch een smet op uw huwelijk zal zijn en dat je die dan ook niet helemaal gelukkig kan zijn. Vraag hem om toch nog eens van gedacht te veranderen. Dat hij niet naar het verjaardagsfeest van uw andere nonkel gaat, tot daar aan toe, maar dat hij niet naar uw trouwfeest komt... Hij mag zich niet laten kennen. Door niet te komen treft hij uw andere nonkel niet, maar wel u. En dat is toch niet wat hij wil.Geloof me, hij zal wel bijdraaien. Let me know...
Als die andere nonkel een eikel is en met iedereen ruzie heeft, nodig je die toch gewoon niet uit! Waarom zou je?
Wel mensen, na lang nadenken heb ik dit weekend een lange e-mail opgesteld voor alle betrokken partijen. Ik ben vertrokken vanuit mijn gevoelens rond de ganse situatie zonder een oordeel te vellen.Ondertussen al terug mailtjes gekregen en er is er nog maar eentje die moet doorgeven of ie heel de dag komt of alleen 's avonds en al de rest gaat er gewoon bij zijn.Krijg er nog de tranen van in mijn ogen als ik er aan terug denk....
Zeer goed! Alles komt goed!Niemand wil toch jouw mooie dag verpesten !Fijn nieuws