Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

doe nou even normaal

21-1-2014 8:45:26
Ok meiden,

dit moet me even van het hart en daarna probeer ik het los te laten.

Tijdens het laatste kerstfeest is er ruzie ontstaan (nou ja het zat er al aan te komen) tussen mijn beide nonkels. De ene is (braaf gezegd) een eikel en de andere heeft zich al lang rustig gehouden. Nu komt de ene (de leuke) dus dit weekend af met het feit dat ze niet naar ons huwelijk komen vanwege de andere! Ik dus helemaal furieus en heb mijn ouders en andere tante (ze zijn met vier langs die kant) gezegd dat ze maar ff moeten bemiddelen. Ik bedoel ik ben pas de tweede die trouwt in heel die familie van mijn generatie en ik zie er niet snel anderen volgen. Uiteindelijk trouw je niet elke dag en is die dag toch ook heel bijzonder voor mijn ouders die daar graag hun familie willen bij hebben. Bovendien is er heel wat familie weggevallen door sterfgevallen tijdens de laatste jaren en is het dus belangrijk voor mij dat iedereen die kan er bij is.
Dus mijn mama en papa schieten gisteren in actie om wat rust te brengen en te 'zalven' maar nu is het nog veel erger geworden en zijn ook zij in de ruzie betrokken en zijn zij leugenaars. Geloof mij, mijn ouders zijn soms zelfs te eerlijk. Hoe durft ie?
Ze zijn nu erg gekwetst en verdrietig, en dat snap ik volledig.
Maar ondertussen zie ik het hier niet meer zitten salle, heb ik dan hiervoor al die moeite gedaan en een jaar gespendeerd aan allerlei voorbereidingen? Ik wilde trouwen onder ons in het buitenland en hij wou een feest met heel de familie, en op deze manier wordt het geen van beide. Bovendien, zelfs al komt er een deel, gaat daar sowieso over gebabbeld worden. En ik wil er me ook niet mee moeien maar als ze aan mijn ouders komen, word ik wild.
Het was nog niet erg genoeg door zijn moeder, nu dit ook nog....
Weet je, na dit jaar uit de hel voor ons, had ik eindelijk gehoopt op wat verbetering en geluk maar blijkbaar moet het blijven duren.
En ja, je kan zeggen, trek het je niet aan en het gaat alleen om ons, maar sorry daar geloof ik niet in! Als je familie in ruzie ligt en jij bent er de dupe van, hoewel je er zoveel moeite, tijd en geld in hebt gestoken, doet dat hoe dan ook pijn!
Pfft... soms eh....

Ok, morgen post ik gewoon iets super positiefs ;)!

Dorien
22-2-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 906

kimberly
3-7-2015
 Meld misbruik21-1-2014 10:32:22

ik weet hoe je je voelt.
mijn ouders van mij zijn gescheiden en hier is het met echte vader die niet naar mijn huwelijk komt :( hij zei tegen mijn zus ik kom mss naar het stadhuis maar niet naar het feest omwille van de familie aan mijn ma haar kant nochtans komt iedereen overeen

eline
14-6-2014
 Meld misbruik21-1-2014 10:43:18

pfff dat is geen fijne situatie :-( misschien moeten jullie eens proberen te praten met jullie nonkels? Het is jullie feest en het draait om jullie
eigenlijk zouden ze dan hun ruzie even aan de kant moeten zetten. Het draait niet om hen, maar om jullie!

abra

Meld misbruik21-1-2014 12:12:08

Praat gewoon met uw leuke nonkel er over en lucht u hart. Zeg hem dat je hem graag ziet en dat in uw beeld een sprookjeshuwelijk alleen maar mogelijk is als hij er ook bij is. Zeg hem dat zonder hem, dat het toch een smet op uw huwelijk zal zijn en dat je die dan ook niet helemaal gelukkig kan zijn. Vraag hem om toch nog eens van gedacht te veranderen. Dat hij niet naar het verjaardagsfeest van uw andere nonkel gaat, tot daar aan toe, maar dat hij niet naar uw trouwfeest komt...
Hij mag zich niet laten kennen. Door niet te komen treft hij uw andere nonkel niet, maar wel u. En dat is toch niet wat hij wil.

Geloof me, hij zal wel bijdraaien. Let me know...

Pascale
4-10-2014
 Meld misbruik21-1-2014 19:42:21

Als die andere nonkel een eikel is en met iedereen ruzie heeft, nodig je die toch gewoon niet uit! Waarom zou je?

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik27-1-2014 9:09:31

Wel mensen,
na lang nadenken heb ik dit weekend een lange e-mail opgesteld voor alle betrokken partijen. Ik ben vertrokken vanuit mijn gevoelens rond de ganse situatie zonder een oordeel te vellen.
Ondertussen al terug mailtjes gekregen en er is er nog maar eentje die moet doorgeven of ie heel de dag komt of alleen 's avonds en al de rest gaat er gewoon bij zijn.
Krijg er nog de tranen van in mijn ogen als ik er aan terug denk....

abra

Meld misbruik27-1-2014 12:21:29

Zeer goed! Alles komt goed!
Niemand wil toch jouw mooie dag verpesten !
Fijn nieuws

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...