Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagindeling

21-1-2014 16:23:50
Beste medebruidjes

Ik zit met een vraagje.

Wij trouwen namelijk om 14u in de kerk. De mis duurt ongeveer 1uur. De tijd dat we wat foto'kes nemen en dag zeggen aan iedereen zal het waarschijnlijk 15.15-30 zijn.
Er zijn ongeveer 85 personen uitgenodigd om daarna deel te nemen aan de receptie en diner. Receptie start om 17u. tot 18u en dan BBQ festijn tot 21u. Om 21u komen de personen van het avondfeest toe.

Nu beginnen der al mensen te zagen want ze weten niet wat ze moeten doen tussen de kerk en de receptie. Dat is ietske meer dan 1u wachten. Ik versta dat niet hoor. Wij gaan ondertussen foto's nemen de mensen kunnen zich toch 1u30 bezighouden ni? Alé ben beetje teleurgesteld want heb echt schrik dat er mensen zijn die gewoon om 17u gaan toekomen. Wat ik niet echt plezant vind, want uiteindelijk steek ik zoveel tijd in de organisatie van die ceremonie, + muzikanten enzo die we geboekt hebben..alé dat betekent dat veel mensen het mooiste deel van het trouwfeest niet gaan zien :(
Want uiteindelijk tijdens het diner en feest zal er niets speciaals meer zijn.

Wat denken jullie ervan?

Dankuu voor de reacties alvast!

Katrien
10-10-2015
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 653

Jelke
26-7-2014
 Meld misbruik21-1-2014 19:46:40

meestal wordt er wel iets voorzien voor de mensen die 'wachten op jullie' tijdens de fotoshoot..

Wij hebben redelijk veel tijd uitgetrokken voor de shoot en voorzien dan voor de suite broodjes en drank aan het ouderlijk huis.. (eerst: stadhuis, dan shoot) Nadien gaan we allemaal naar de feestzaal voor onze persoonlijke huwelijksceremonie. Met hapjes en wat drank en misschien wat muziek zijn ze meestal zoet lijkt me

Dus misschien eens bij jullie feestzaal checken wat ze hiervoor kunnen voorzien?

succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...