Terug naar overzicht
We hebben vorig jaar (in april) voor zaterdag 26 juli 2014 de zéér gegeerde zaal OC Rooierheide in Diepenbeek gereserveerd. Ons trouwfeest zal echter toch ergens anders plaatsvinden, dus wie snel reageert kan onze datum in deze zaal nog overnemen.
Let wel, we hebben al een voorschot betaald dat we jammer genoeg niet integraal zullen terugkrijgen, dus om dat op te lossen zouden we dat graag terugbetaald zien, om er toch nog een win-winsituatie van te maken: jullie een mooie zaal, wij geen verloren geld.
De zaal is gereserveerd voor zaterdag, samen met alle bijhorende zaaltjes (keuken, vergaderzalen, etc.). Het hele gebouw, het grote terras en de mooie tuin zijn dus ook inbegrepen.
Laat snel iets weten, via 0488/58620
haha grappig.. wij hadden gekeken voor deze zaal maar was idd bezet! Zijn nu voor een andere zaal gegaan zodus is niet meer nodig Maar is idd een leuke zaal voor een zelf in te kleden huwelijksfeest en is meestal al anderhalf jaar op voorhand geboekt!
Dus... Jullie verwachten dat degene die op 26 juni een feest plannen (al dan niet een huwelijksfeest) het voorschot dat jullie betaalden...aan jullie terugbetalen. Waarom zou iemand dat doen? Lijkt me toch heel vreemd.
Ik vind het idd ook een rare redenering. Hoezo een win-win situatie voor beiden?De "nieuwelingen" betalen sowieso evenveel voor de zaal. Ik vrees dat je op deze manier en zo kort voor datum moeilijk kandidaten gaat vinden, al hoop ik het natuurlijk wel voor jullie...
Ik vind het idd ook een rare redenering. Hoezo een win-win situatie voor beiden?
De "nieuwelingen" betalen sowieso evenveel voor de zaal. Ik vrees dat je op deze manier en zo kort voor datum moeilijk kandidaten gaat vinden, al hoop ik het natuurlijk wel voor jullie...
Het is blijkbaar niet helemaal duidelijk, maar het gaat dus om een klein deeltje van de zaalhuur (een achtste) dat we niet kunnen terugvorderen. Als er niemand de zaal wil overnemen, jammer, dan zijn we dat kwijt. Maar moest er dus nog iemand op zoek zijn naar een zaal voor deze zomer, kan je iets aan ons laten weten, dan annuleren wij de zaal en kunnen jullie in onze plaats reserveren.Er stond blijkbaar ook nog een foutje in het gsm-nummer hierboven. Het juist nummer is 0488 586 230
Ik snap het...denk ik :D Dan moeten degenen die de zaal overnemen het voorschot aan jullie betalen en zelf betalen ze dan de overige huur (7/8). Klinkt al beter. Succes alvast!