Terug naar overzicht
krijgen jullie reactie op zulke berichtjes? Er passeren hier zo vaak van deze berichtjes. Ik vraag me af of we niet beter een soort centrale databank oprichten :pIk heb dus ook inspiratie nodig (vermits geen kerkelijke ceremonie, nog minder houvast). Misboekjes mogen dus ook doorgestuurd worden naar jillylen at gmail punt com
Ik ben ook op zoek naar een aantal voorbeeldjes! Als jullie willen mogen jullie het ook sturen naar vanessa.mesiti@telenet.be! Dank u wel!!!!
Dames,Ik heb mijn boekje doorgestuurd naar jullie.Veel succes ermee!!Grtjs Joke
naar mij mag je dat ook opsturen britt_loquet@hotmail.comalvast bedankt
boekjes mogen gerust ook naar amerlinck.vandeputte@gmail.com doorgestuurd worden. Bedankt!
Alle inspiratie is welkom! Indien mogelijk mogen de boekjes ook opgesstuurd worden naar Kathleen.verwimp@telenet.beAlvast bedankt!
Alle inspiratie is welkom!
Indien mogelijk mogen de boekjes ook opgesstuurd worden naar Kathleen.verwimp@telenet.be
Alvast bedankt!
Naar mij mag je er ook sturen :)anne_meeussen@hotmail.comBedankt!
Wij hebben ook inspiratie nodig ;-)corthoutsankie@hotmail.combedankt! x
haha, ik voeg me toe: voorbeeldjes ook heeeel graag naar biebollieken@hotmail.com
ik ben ook aan het proberen onze ceremonie zelf uit te schrijven, maar dit gaat minder vlot dan verwacht mochten jullie voorbeelden hebben graag die doorsturen nr ruben_desplenter@hotmail.com , ik zou jullie echt dankbaar zijn gegroet ruben
Ik zit ook een beetje vast... Vkhelena@hotmail.comMerci!
nelekennr37@hotmail.com
Tot nu toe 1 boekje ontvangen, wie helpt er nig al deze mensen?
Verstuurd!! :-)
Boekjes mogen ook verzonden worden naar keke_joje@outlook.comAls we dan toch bezig zijn ;-)
Is er geen mogelijkheid om ergens een verzamelpunt aan te leggen? Wij gaan hier over een paar weken aan moeten beginnen...
Google Drive en dan delen maar dan heb je de e-mailadressen nodig :-)
Ik volg de rest. Vorige week bij Rent a Priest geweest en we hebben wat huiswerk te maken ;-) dus graag wat inspiratie. Willen jullie het boekje ook even doormailen naar benny.embrechts@telenet.be? Alvast SUPER bedankt voor de moeite! :-)
hier ook aub kimberlyeevers140@hotmail.com
Ok, moest er iemand tijd vinden om ze door te sturen zou ik het geweldig vinden.Sarahverelst@hotmail.com
Ik heb nog geen "verzamelpunt" gevonden, maar wat het dichtst in de buurt komt is www.misboekjemaken.be. In het boekje staan heel wat voorbeelden en links en zo vind je heel snel goede voorbeelden. En ook veel praktische zaken, want er is blijkbaar veel waar ik zelf nooit zou bij stilstaan :pAls er hier ooit een verzamelpunt komt (zoiets als bv. http://www.groepclaes.be/Claes/teksten.html, maar dan uitgebreider), zou dat wel super zijn :-) Succes iedereen!
Ik heb nog geen "verzamelpunt" gevonden, maar wat het dichtst in de buurt komt is www.misboekjemaken.be. In het boekje staan heel wat voorbeelden en links en zo vind je heel snel goede voorbeelden. En ook veel praktische zaken, want er is blijkbaar veel waar ik zelf nooit zou bij stilstaan :p
Als er hier ooit een verzamelpunt komt (zoiets als bv. http://www.groepclaes.be/Claes/teksten.html, maar dan uitgebreider), zou dat wel super zijn :-) Succes iedereen!