Terug naar overzicht
Probeer eens videochel, misschien valt dit binnen jullie budget
Als je inderdaad al zelf een film kan monteren zou dat natuurlijk al een serieuze min kost zijn, je moet wel rekening houden dat uw "filmer" toch aanwezig is van s'morgens tot s'nachts (in een professionele verfilming toch).Dat is heel wat uren, dus zal je zeker al iemand moeten vinden die op die korte termijn nog vrij is en dat kan~en wil doen aan een lage verloning.Het is wel in het hoogseizoen Jelke.Professionals gaan daar zeker niet op ingaan omdat de materiaalkost te hoog is.Kijk anders eens op het internet, daar vindt je waarschijnlijk wel genoeg hobbyfilmers die wat beelden komen maken van jullie mooiste dag, het valt natuurlijk ook in de verlofperiode, dat kan ook weer een struikelblok zijn, maar wie niet waagt...Ik wens je in ieder geval een mooie dag toe en hier zijn bruidjes genoeg die misschien wel een positieve reactie plaatsen.
Hey JelkeMogelijk kunnen wij jullie hierbij helpen. Is het mogelijk ons een mailtje te sturen met de plaats waar jullie huwelijk doorgaat? Dan kunnen we kijken wat we binnen jullie budget voor jullie betekenen.GroetjesJarnejarne@jdes.behttp://www.jdes.be
Dag Lentl,Ik heb absoluut geen idee hoeveel een video reportage kost. Mag ik vragen hoeveel jullie ervoor betalen?!Thanks Cindy
Wij gaan werken met een hobbyclub hier in de buurt. Zijn allemaal mannen en vrouwen die het voor hun hobby doen maar wel al met jaren ervaring en enkele prijzen ...Ze zijn betaalbaar en komen met 3 camera mannen.Had ze bezig gezien op een school (toen ze les gaven aan de kinderen) en de film was echt leuk geworden dus wij gaan met hun in zee :D
Dag Ine, van waar ben jij? Wij wonen in Mortsel bij Antwerpen....anders kan ik hen misschien ook eens contacteren!
Oei ja ik ben van Lommel en dat is een videoclub uit Hechtel. Maar ze doen eigenlijk niet meer vaak een trouw omdat het te zwaar word.Ik wil enkel 1 uurtje film (van de ceremonie) en verder niks dus wilde ze het nog wel doen :) maar misschien is er in jou omgeving wel zo een hobby club?
De prijsoffertes die ik kreeg zaten tussen 1300 en 1500 euro voor een tiental uur aanwezigheid (aankleden tot openingsdans). Voor ons helaas ook te duur
Dank jullie wel voor de reacties.. heel fijn : ) ja dat van mijn neef was met een hobbyclub, maar ze vonden een huwelijk toch precies te risicovol.. kan dat wel snappen op zich.. Mijn verloofde ziet het op zich wel zitten, maar enkel en alleen omdat ik dat graag wil.. voor hem hoeft dat niet.. En ik vind de fotograaf toch nog belangrijker precies, vandaar het lage budget.....
Beste Jelke, Neem gerust een kijkje op onze website.Wij betaalbaar en leveren goeie kwaliteit.Ook voorzien wij met plezier fotografie en drukwerk!Veel succes verder ;)www.familything.be