TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
18-8-2007
|
5-1-2007 15:43:06
Hallo,
ik heb inderdaad met een vriendin en mn ma mn kleed gekozen, maar mij mn vriend ga ik zelf meegaan omdat je zelf ook het beste weet welk kleed jij gekozen hebt en eventueel het kostuum er een beetje op kan afstemmen. Ik denk ook niet dat het echt de traditie is dat de bruid niet mee gaat achter het kostuum.
Groetjes
|
|
Katleen
8-9-2007
|
5-1-2007 15:43:20
Hoi Saskia, Ik denk niet dat daar echt een regel over bestaat. Ik zelf ga mee het kostuum kiezen zodat ik een beetje kan zien dat het wel afgestemd is op mijn kleed. Groetjes Kate
|
|
els
14-7-2007
|
5-1-2007 15:51:17
ik ben niet meegeweest met hem. Ik wil ook niet weten wat hij aandoet. Zo blijft de spanning erin ;-) Mijn mama is meegeweest met hem (zij was er ook bij toen ik mijn kleed ging kiezen, dus weet ze wel wat erbij past)
|
|
vanessa
20-12-2007
|
5-1-2007 15:54:19
Ik ben ook maar meegeweest. Zijn ouders waren er ook bij. Ik vreesde dat ze hem iets gingen aansmeren dat ik niet zag zitten. Maar achteraf gezien hadden ze dezelfde smaak :) Maar regels bestaan er inderdaad niet echt. Met wat ben jij het gelukkigst? Dat hij je kan verassen met zijn pak of dat je geen zorgen moet maken wat hij gaat aandoen? Volg je hart...
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
5-1-2007 16:09:16
Hoi,
Ik ga niet mee. Zijn kleding mag zowel een verrassing zijn als die van mij. Zijn moeder gaat mee en aan haar zal ik een stukje stof van mijn kleed meegeven. Het mag niet vloeken met mijn kleed, maar voor de rest mag hij zijn goesting kiezen. Het is uiteindelijk ook zijn dag, hé, dus moet hij iets dragen waar hij zich goed in voelt.
Groetjes,
Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
K
7-7-2007
|
5-1-2007 16:27:22
Mijn ventje is wél meegeweest mijn kleed gaan kiezen, en ik ga binnenkort zeker mee om zijn kostuum te kiezen, waarom ook niet?!?
|
|
Katrien
18-8-2006
|
5-1-2007 16:29:52
Jip,
Ik ben meegegaan, al was het maar om ervoor te zorgen dat zijn kostuum qua kleuren en stijl bij mijn jurk zou passen. Bovendien ging zijn mama sowiezo mee en die kan nogal een invloed op hem uitoefenen waardoor hij mss met iets zou geëindigd zijn dat niet zo passend was. Uiteidelijk zag hij er super uit ;-)
Groetjes, Katrien
|
|
Lobke
6-7-2007
|
5-1-2007 16:51:20
Mijn mama is meegegaan om mijn kleed te kiezen. Zijn mama is mee gegaan om zijn pak te kiezen.
In eerste instantie wou ik toch met hem meegaan. Ook om de reden dat hij zijn pak dan op het mijne zou kunnen afstemmen. Maar ik voelde aan zijn ma dat ze eigenlijk liever met hem alleen ging en zij vond ook dat het toch allemaal veel leuker zou zijn indien het voor mij een verassing bleef. Dus heb ik hen maar vertrouwd!!
Achteraf gezien vind ik het wel heel leuk dat ik er naar mag raden wat het zal worden. Wat ik wel weet... Hij heeft zowel een wit pak (ik wist op voorhand dat hij dit overwoog!) als een bruinachtig pak gekozen!! Vind dit wel grappig! Weet ik nu nog niet of hij de dag zelf in het wit of het bruin komt. En die spanning vind ik veel leuker dan ik voor mogelijk had gehouden.
En nog een opmerking: Ik heb een crèmekleurig kleed en hij een spierwit pak. Tja, de kans zit er dus wel in dat zijn pak met het mijne vloekt. En dan denk ik: So What???
Ik weet dat hij zoiezo zal stralen (andere mensen hebben zijn foto's gezien en zijn er heeeel positief over!!).
Dus: volg inderdaad de raad maar op: volg je hart maar!!
Groetjes!!
|
|
Veerle
12-5-2007
|
5-1-2007 17:04:16
Ik ga ook mee kiezen voor hem zodat hij een hemd heeft dat goed past met mijn kleed. Want je kan dat kleur anders zo moeilijk duidelijk maken aan zijn ouders. Want niemand kent de exacte kleur van mijn kleed.
|
|
Sissi
26-5-2007
|
5-1-2007 17:19:49
Hey,
Ik heb speciaal mijn toekomstige schoonmoeder en schoonzus meegenomen om eens naar mijn kleed te kijken. Zij gaan samen met mijn toekomstige een kostuum kiezen dus kunnen zij ervoor zorgen dat het bij mijn kleed past. Misschien gaat mijn mama ook mee omdat die goed mijn smaak kent. Ik ga hen een foto en een stukje stof meegeven zodat ze er in de winkel kunnen voor zorgen dat alles op elkaar afgestemd wordt.
Ik ga in geen geval mee!!! Al de rest van de trouw hebben we samen geregeld en zo blijft er toch nog een verrassing over de dag zelf. Ik vind het wel spannend. Hij mag ook echt niets van mijn kleed weten. Het moment waarop jullie elkaar dan voor het eerst zullen zien zal dan nog magischer worden!!! Jullie zullen beiden versteld staan van elkaar.
We hadden in de bruidswinkel de kleuren gevraagd die bij mijn kleed pasten en laat dat nu net de kleuren zijn die hij niet graag ziet. Maar dat gaat me toch niet van gedacht doen veranderen. Ik ga zeker niet mee. Ik wil dat hij mij 'wauw' vindt als hij mij ziet en dat wil ik van hem ook kunnen zeggen. Het effect daarvan lijkt me veel groter als je dan elkaars kledij nog niet gezien hebt. Zo heb je nog iets extra om naar uit te kijken die dag.
Laat je ons weten wat je uiteindelijk gedaan hebt of zal doen?
Groetjes, Sissi
|
|
saskia
7-9-2007
|
5-1-2007 19:01:14
hey naamgenootje ;-)
wij zijn allebei met elkaar meegeweest. hoewel ze daar in de winkel effe van opkeken... hij heeft gewoon een zwart pak maar daar moeten we een dezer nog een bijpassend hemd bijshoppen, en ik vond dat hij wel een zegje had in de keuze van mijn kleed dus... tegen alle tradities in...
groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen sas677
|
|
Lieve
1-9-2006
|
6-1-2007 10:25:01
Hey,
mijn toenmalige verloofde is helemaal alleen zijn pak gaan kopen. In de winkel heeft hij wel naar zijn mama gebeld en die heeft over de telefoon dus aan de verkoopster gezegd welke kleur en stijl mijn kleed had.
Het was inderdaad spannend niet te weten of het naar mijn zin zou zijn of niet, maar ik vond het prachtig en achteraf was ik blij dat ik het nog niet op voorhand gezien had.
Groetjes, Lieve
|
|
Marleen
|
6-1-2007 17:53:05
Hallo, Voor mijn kleed zijn mijn moeder en een "bijna-tante" meegeweest. Mijn zus kon spijtig genoeg niet op die dag. Nu zou mijn vriend graag hebben dat ik met hem meega, en aanvankelijk was ik dit ook van plan. Uiteindelijk verkies ik toch niet mee te gaan, maar zal hem met mijn zus op pad sturen die een foto van mijn kleed heeft gezien) en met de 'bijna-tante' die me wel gezien heeft. Evt geef ik een stuk stof van mijn jurk mee. Ik heb een cremekleurige jurk waar zowat alles bijpast, tenzij natuurlijk spierwit. Ik ben echter zeker dat hij geen wit pak zal aandoen, maar een zwart. Ik vertrouw dus op de goede smaak van mijn zus en mijn bijna-tante... Spannend! Marleen 6.7.7
|
|
sabrina
7-7-2007
|
8-1-2007 12:40:11
Hey,
Ik had mijn moeder en zus meegenomen om mijn kleed te kiezen en bij mijn verloofde gaat mijn zus mee. Zij weet hoe mijn kleed eruit ziet en weet dus welke kleur erbij zal passen.
Groetjes, Sabrina 07/07/07
|
|
Isabel
11-8-2007
|
8-1-2007 14:10:34
Hallo,
wij hebben gekozen om allebei het verrassingseffect te hebben op het moment dat we elkaar voor het eerst zien op onze trouwdag. Bij het kiezen van mijn kleed zijn mijn mama en papa meegegaan.Bij het kiezen van zijn kostuum gaan mijn en zijn mama mee. Mijn mama weet hoe mijn kleed eruitziet dus ik kan er gerust in zijn. Het is trouwens superleuk om allebei te kunnen geheimzinnig doen. Een trouwdag is trouwens volgens mij niet het belangrijkst voor de bruid. Ik vind dat mijn vriend ook een onvergetelijke pasdag verdient en nog belangrijker:dat hij ook mijn reactie kan zien op onze trouwdag.
groetjes, Isabel 110807
|
|
Cindy
5-5-2007
|
9-1-2007 12:38:20
Hallo,
Mijn verloofde is samen met mij en mijn ouders meegeweest om mijn kleed. We gaan samen met mijn en zijn ouders om zijn kostuum.
Cindy
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|