Terug naar overzicht
Hoi,Een flitspaal vond ik wel tof en gaan wij dus nemen en ik ga ook een mand klaar zetten met allemaal teenslippers/sloefjes van Ikea erin, voor de dames met zere voeten.dat is een beeld dat ik altijd heb dat vrouwen daar met een gezicht staan van : aaauuuwwwww, mijn voeten...Dus : knellende schoenen uit, sloeffen aan en voort feesten :-)) !!
Hey Ilse,Zoals Dorothy reeds schreef een flitspaal of een babbelbox, is altijd leuk. Voorzie voor de gasten wel een aantal "feestbrillen". Op die manier krijgen zij een waaah gevoel wat ze zeker met jullie willen delen. Ik verhuur de DvDBabbelbox.Lucky's DvDBabbelbox maakt een film, en een digitale foto van elke gast die bewust voor de DvDBabbelbox komt staan. Veel plezier met de voorbereiding :)Check www.luckysdvdbabbelbox.be
Hey Ilse,
Zoals Dorothy reeds schreef een flitspaal of een babbelbox, is altijd leuk. Voorzie voor de gasten wel een aantal "feestbrillen". Op die manier krijgen zij een waaah gevoel wat ze zeker met jullie willen delen.
Ik verhuur de DvDBabbelbox.
Lucky's DvDBabbelbox maakt een film, en een digitale foto van elke gast die bewust voor de DvDBabbelbox komt staan. Veel plezier met de voorbereiding :)
Check www.luckysdvdbabbelbox.be
Beste Luc,Bedankt voor je input, maar bij DE FLITSPAAL krijgt het koppeltje sowieso een setje stijlvolle 'props' cadeau. Geen stokjes met goedkope kartonnen brillekes aan, maar eigen ontwerp en met liefde gemaakt.Hierbij een link naar de props in kwestie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/24223893/FLITSPAAL%20props.jpgEn uiteraard verhuren wij naast DE FLITSPAAL ook graag DE PRAATPAAL, het enige echte video-gastenboek waar we ondertussen meer dan 14 jaar ervaring mee hebben. Meer info op www.depraatpaal.beVriendelijke groeten,Joost DenolfDE FLITSPAAL, DE PRAATPAAL en Het Feestviltje
Beste Luc,
Bedankt voor je input, maar bij DE FLITSPAAL krijgt het koppeltje sowieso een setje stijlvolle 'props' cadeau. Geen stokjes met goedkope kartonnen brillekes aan, maar eigen ontwerp en met liefde gemaakt.
Hierbij een link naar de props in kwestie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/24223893/FLITSPAAL%20props.jpg
En uiteraard verhuren wij naast DE FLITSPAAL ook graag DE PRAATPAAL, het enige echte video-gastenboek waar we ondertussen meer dan 14 jaar ervaring mee hebben. Meer info op www.depraatpaal.be
Vriendelijke groeten,Joost DenolfDE FLITSPAAL, DE PRAATPAAL en Het Feestviltje