Terug naar overzicht
Hey,Ik had hetzelfde probleem... De krulspelden alsook de krultang hadden geen effect, dus heb ik bij mij een klein vals haarstukje gebruikt... Mijn echt haar verloor de krullen al na een uur maar door dat stukje leek het toch alsof het nog steeds krulde. Ik moet dus zeggen dat ik wel tevreden was over het resultaat :)GrtzKatiana
Hier net hetzelfde probleem :-) ik ga extensions laten plaatsen .. Op hoop van zege dat ze dan wel blijven 'hangen'
Ik heb ook van dat dun haar. Bij mij blijven krullen ook enkel zitten met echt belachelijk veel haarlak, wat er dan voor zorgt dat het absoluut niet meer mooi is :) Ik zou raad vragen aan de kapper :)
Ik heb ook heel fijn haar en wou ook krullen.Mijn kapper heeft de dag voordien, in de late namiddag, mijn haar grondig gewassen en dan ingerold met van die 'velcro'-rollers. Dan een uur onder de droger gaan zitten en zo naar huis. Slapen doe je bijna niet met die dingen op je hoofd, maar ik had toch te veel adrenaline om te slapen. En samen met mijn zus in 1 bed, hielp ook al niet, het was wel gezellig ;-).Op de grote dag, zijn ze nog eens gekruld door de krultang en een beetje lak op gespoten. Echt niet veel hoor.En de krullen zijn blijven zitten tot de dag nadien!Het kán dus wel zonder extentios.Succes!
je kan ook je haar een behandeling laten geven zodanig het volume er in blijft. de naam ontglipt mij nu. heb ook fijn stijl haar maar heb alle vertrouwen in mijn kapper. haarstylist michael van uit oudenaarde :)
Mijn kapster doet de dag er oor mijn krulspelden in en dan ist afwachten als men krullen zullen houden maar ik denk het wel
Hey Katrien, ik heb ook heel erg sluik haar en bij mij blijven krullen er ook nooit lang in. MAAR, Tinka (http://www.123website.nl/i-catcher ) heeft het klaar gekregen dat na 24uur de krullen nog steeds op dezelfde plaats zaten!!! Hele toffe madam ook!
Hey,Ook ik zit met hetzelfde probleem.Ik heb zaterdag een proefkapsel laten doen met krullen bij http://www.wijtrouwen.com/LooksOfVersailles/website/ en ik moet zeggen de krullen hebben er 4 dagen in gebleven. Zelf heb ik nog noot zo een resultaat gehad.