Terug naar overzicht
Ik was eerst niet echt voor een corsage te vinden maar zo'n gevouwen zakdoek vind ik nog erger dus gaan wij voor de corsages die bij mijn trouwboeket zullen passen. Dat koop je dus inderdaad ook bij jouw bloemist en als ik mij niet vergis kost dat ergens tussen 1 en 2 euro.Groetjes, Valérie
Hi Saskia,Wij gaan ook voor de corsage. We zijn hier ook al eens voor gaan informeren en bij de bloemist (waar ook mijn bruidsboeket zal worden gemaakt) vertelde ze ons dat de corsage wordt gemaakt met 1 van de hoofdbloemen van het boeket. Prijs hangt een beetje af van de bloem natuurlijk maar tegen ons hadden ze hetzelfde als bij Valérie gezegd rond de €2Groetjes,Véro16/6/2007http:/veroenbilly.trouwen.com
HoiBij ons ging zo'n corsage zo'n 2.5 euro kosten... Maar we hebben besloten om dit niet te doen aangezien mijn getuige een zware hooikoortspatiënt is en zou niet graag hebben dat hij afgevoerd moet worden op onze dag!Zo'n zakdoek vind ik ook een beetje ouderwets...En we hebben besloten om iedereen indezelfde kledij te steken. Iedere man die in onze suite zal lopen heeft een gewoon zwart kostuum en we hebben voor iedere man eenzelfde kostuum + das gekocht. Zo is het kleur bij iedereen gelijk en valt het ook dat ze in de suite lopen!Veel succes!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hey,Wij zijn ook van plan om met zo'n bloemetjes te werken (boutonnière, corsage is voor de vrouwen naar 't schijnt).Bij ons kost dat tussen de 5 à 12 euro bij de bloemist van het bruidsboeket. Hangt ervan af welke bloemist we gaan nemen en hoe ingewikkeld de constructie ervan moet zijn.Groetjes, Sissi