Nu Online
Momenteel zijn er 401 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Werken rond het thema Disney

22-1-2014 19:25:54
Ik heb een vraagje ivm met thema's
Ik ben een hevige Disney fan!
Mijn vriend heeft me ook ten huwelijk gevraagd aan het kasteel van doornroosje.

Nu zijn we aan het twijfelen om Disney als thema voor onze grote dag te nemen.
We hebben al het ringkussentje vanuit Disneyland mee gebracht en wouden ook heel graag een caketop van mickey en minnie mouse nemen.

Maar we hebben geen idee hoe we er aan moeten beginnen.
Iemand tips voor ons :)

Grtjs

sarah
16-7-2016
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 877

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik22-1-2014 19:39:38

Tafelnamen in disney thema, Disney letter type gebruiken.
De bedankjes in disney sfeer.
Of jullie feest echt rond jullie favoriete disney film maken kan ook...
photo props zoals prinsessen tiara, tover stafje, mickey/minnie mouse oortjes op de tafels leggen?
je kan er alle kanten mee uit, ben zeer benieuwd!

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik23-1-2014 8:36:22

Oh en van die disneymuziek tijdens het eten enzo. Wij hebben daar een paar super mooi CD's van (de klassieke versies dan). Deze zouden ook nog kunnen dienen binnen de Kerk of privé-ceremonie. Openingsdans kan ook een soundtrack zijn van één van de films, heel erg mooi!
De tafelnamen en bedankjes, zeker all the way in gaan.

Sarah
10-8-2013
 Meld misbruik23-1-2014 18:03:05

wij hadden een taart topper van de prinses en de kikker echt super leuke reacties op gehad, onze menu's en vieringboekjes had ik bestempeld met "once upon a time" en de achterkant "they live happely ever after". onze ringkussens waren kermit de kikker en miss piggy, en de muziek van onze viering was ook enkel disney.

als je wil kan je de taart topper en stempels wel over kopen heb ze nog wel ergens als je graag een foto hebt dan laat je je mail waar even weten.

sarah
16-7-2016
 Meld misbruik24-1-2014 12:49:37

Sarah hoeveel vraag je voor die stempels en de cake top?
Heb je daar ook enkele foto's van?
Mijn mailadres is loneux.appeltants@gmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...