Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joepie , weral wat van mijn lijstje af!

22-1-2014 22:28:38
Beste medebruidjes ,

Met nog 134 dagen op menne teller , heb ik weral wat zaken van men lijstje kunnen schrappen.
Zaterdag zijn we onze trouwringen gaan bestellen bij Wim Meeussen in Antwerpen .
En zojuist heb ik een praatpaal gereserveerd voor tijdens het feest en morgen ga ik de papieren invullen voor de flitspaal.

Oh wat kijk ik uit naar 6 juni , dat het maar snel daar is !!

Natalie
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 652

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik22-1-2014 22:38:59

hey,leuk hee die lijst meer rood zien staan :)
met nog 50 dagen op mijn teller begint mijn lijstje serieus rood te worden haha.
en uitkijken naar die grote dag komt steeds groter en groter,wacht maar tot jou teller op 50 sta,ik begin nu soms al te flippen als de dagen steeds lager gaan :p
zelfs de hubby hier,hij is er niet zo direct mee bezig,maar als ik zo af en toe eens zeg van zie skeet,nog zoveel dagen op de teller,dan verschiet em soms wel hoor da die dagen zo snel voorbij gaan ;)
voor de rest wens ik je nog veel succes met de verdere voorbereidingen.
want voor je het weet is onze dag daar :)
grtjs sandrine xx

Fabienne
6-6-2014
 Meld misbruik23-1-2014 8:18:12

Wij ook op 6 juni maar voorlopig enkel feestzaal ;-)

Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik23-1-2014 14:21:05

Leuk, nog bruidjes voor 6-6! Het komt nu echt wel snel dichterbij!
Wij hopen de komende weken heel wat dingen van onze lijst te schrappen, momenteel zijn enkel nog maar de grote zaken geregeld (zaal, DJ, vervoer, fotograaf, kerk, stadhuis, jurk).
Spannend!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...