TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dorien
22-2-2014
|
23-1-2014 10:38:46
Goh, dat kan heel uiteenlopend zijn. Ik denk zo eventjes aan de volgende dingen: - tafelschikking - decoratie (tafels, bloemstukken, rode loper,...) - afspraken DJ - menu; welke gerechten en al dan niet voorproeven (van receptie tot diner tot desserten) - bedankjes afleveren - soort bediening - forfait drank of per consumptie - tijdschema's; wanneer wordt wat geserveerd - afwijking prijzen voor de kindjes eventueel - langsbrengen eigen materiaal (wanneer, wie zet dit op): bijvoorbeeld de bedankingen, gastenboek, eigen decoratie
Hopelijk ben je hier al wat mee op weg geholpen,
Bij ons was het nog iets specifieker maar dat komt omdat wij er nog een privé ceremonie doen + bed and breakfast afhuren voor de suite.
Wij zijn trouwens gisteren langsgeweest bij de zaal en ik ben vol lof! Ik had alles voor mezelf op papier gezet en zij zijn dan alles stap voor stap beginnen doornemen. Met nog 29 dagen te gaan, zijn wij er op dat vlak helemaal klaar voor!
Groetjes
Dorien
|
|
Ine
28-6-2014
|
23-1-2014 10:40:49
Eumzz, een paar vragen maar niet altijd bij iedereen van toepassing: * Is er een aan huis DJ die je moet nemen of mag je zelf een DJ kiezen? * Zorgen hun voor versiering of moet jij dit zelf doen (mag je dan de dag vroeger de zaal huren zodat je alles kan klaarzetten)? * Hoeveel kost de drank, mag je evt zelf je wijn voorzien , is er een drankpakket? * Zorgen ze voor het eten of mag je zelf kiezen? * Tot hoe laat mag het feest duren ivm muziek en dergelijke? * Wanneer moet je het aantal gasten doorgeven? * Voor hoeveel mensen is er plaats + parking * Wat is allemaal inbegrepen in de prijs Zo van die dingetjes :) ligt er ook aan wat voor zaal je kiest natuurlijk.
|
|
bride
26-8-2017
|
23-1-2014 10:44:33
Ohhh Dorien wat spannend, nog 29 dagen!! Ik wou dat ik al zover was maar nu komt voor mij wel het leuke gedeelte ,alles beginnen te plannen!!
Waar houden jullie het feest? Alvast heel erg bedankt voor je tips!!
|
|
Dorien
22-2-2014
|
23-1-2014 10:50:18
Wij hebben gekozen voor 'De Casteleer' in Kasterlee. Relatief nieuw, maar super gezellig. Het is echt helemaal ons ding. Er is een bed&breakfast aan verbonden wat voor ons zeker een pluspunt is. Waar zal jullie trouwfeest plaatsvinden?
Hier is het echt spannend nu! De grote dingen zijn georganiseerd, het is nu dus een kwestie van de organisatie aan anderen over te laten en dat is toch wel een beetje eng... Nu snap ik waarom iedereen op huwelijksreis gaat ;)! Ik ga het nodig hebben om uitgerust te geraken...
|
|
bride
26-8-2017
|
23-1-2014 10:56:37
Wij hebben gekozen voor la butte aux bois in Lanaken, Ook helemaal ons ding, het is er heel chique en enorm romantisch Ohh ik kan er in komen dat het eng is de laatste details uit handen te geven, ik zou er ook geen held in zijn aangezien ik een perfectionist ben!
Ik vind het vanavond al spannend om er naar toe te gaan ik kan me niet voorstellen wat het gaat geven zo een paar dagen voor het huwelijk!
Alvast heel erg veel succes en geluk gewenst voor je huwelijk en je verdere toekomst!!
@Ine dank je wel voor je reactie!!
|
|
Sandra
21-6-2013
|
23-1-2014 12:23:35
Vergeet zeker niet te vragen of alle prijzen BTW inbegrepen zijn . Een vriendin van mij heeft dit gehad , en zij moest op het onverwachts een meerprijs van ongeveer 1000 euro betalen !! Echt schandalig dus voor de zekerheid misschien even vragen
|
|
mona
27-7-2013
|
23-1-2014 13:45:32
Als er een receptie voorzien is in een andere ruimte dan waar het eten/dansen is: vragen hoe de mensen naar de tafels geroepen worden en wie dit doet. Bij ons heeft de gastvrow van de zaal dit gedaan door de tafelnamen om te roepen via de micro in de receptieruimte en zo tafel per tafel naar de eet-/danszaal laten gaan.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|