Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele - weinig gebruikte - teksten

5-1-2007 17:01:55
Hoi dames, er bestaan heel leuke teksten voor het misboekje, maar het probleem is dat bijna iedereen ze gebruikt (bv: het verhaal van de fluitist en dat van haas&hazeltje) en je dus na een aantal huwelijken (van vrienden, familie) lang niet origineel meer bent...
Wie kent er even leuke, maar minder vaak gebruikte teksten, om toch nog een klein beetje origineel uit de hoek kunnen komen:)?

Alvast bedankt!
Caroline

Caroline
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1014

Veerle
2-6-2007
 Meld misbruik5-1-2007 17:13:48

Hey Caroline,
Wij schrijven de meeste van onze teksten zelf (dus altijd origineel)! Andere teksten die we gaan gebruiken en die we zelf heel mooi vinden is een stukje uit 'de kleine prins' en de parabel van het zand in de hand ...Hopelijk ben je hier iets mee!
Veel succes in ieder geval!

Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik6-1-2007 14:28:42

Wij hebben een heleboel teksten van onze pastoor gekregen, die heb ik nog nergens gezien. Als je wil kan ik je die doorsturen, en evt ook mijn misboekje.
Stuur me bij interesse maar een mailtje: nvdrmeijden@home.nl

Groetjes
Nathalie
getrouwd op 08-09-06

Evi

Meld misbruik8-1-2007 23:44:32

ik heb een heleboel teksten opgeslaan in de loop ter tijd :-)
ook ons boekje kan ik je doormailen
stuur gerust een mailtje naar evi@blowreactor.com

Ingrid
16-9-2006
 Meld misbruik9-1-2007 10:24:48

tekstje waar we enorm veel leuke reacties op gekregen hebben:
Een heel oud echtpaar ging naar bed. Op het kastje twee bakjes met tanden. Vol liefde keek de man haar aan en streelde haar rimpelige handen. Hij sprak: “Al meer dan vijftig jaar zijn wij gelukkig meid. Geloof me als ik zeg: ik wil je voor een miljoen niet kwijt.” “Dat weet ik jongen”, zei de vrouw, “Ook jij bent niet te koop, en ook niet voor een heel miljoen en dat is toch een hele hoop.”
Ze lagen daar tesamen op de rand van hun leven, twee mensen die elkaar zoveel hadden gegeven. Ze zeiden: “Welterusten hoor.” Hij gaf haar een zoen fluisterde: “Is de deur op slot? Want hier ligt twee miljoen!!”
Ik kan ook ons boekje doormailen als je wil ?

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik9-1-2007 19:18:27

Hoi Ingrid, superleuk tekstje zeg! Je mag me zeker je boekje doormailen naar caroline_broeckx@hotmail.com.

Alvast enorm bedankt!

daisy
18-8-2007
 Meld misbruik21-2-2007 0:50:37

is het mogelijk om deze ook naar mij te mailen?
sterretje.boven@hotmail.com

alvast bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...