Terug naar overzicht
ik volg even mee. Net hetzelfde hier
Ik ben gewoon beginnen schrijven. De vaste uren van het gemeentehuis en de kerk, hoelaat de gasten verwacht worden, waar, etc... Per onderdeel heb ik dan genoteerd wat er nodig is, wat waar klaar moet staan, wie waarvoor zorgt, welke volgorde,.. Wie er gecontacteerd kan worden in geval van. Daarnaast heb ik ook een lijst met nuttige telefoonnummers gemaakt. (cateraar, brouwer, (wij doen ons feest thuis) personeel, ouders bruid en bruidegom, contactpersoon gemeente en kerk,...) Ik ben dus heel summier begonnen , beetje bij beetje meer details toegevoegd en kreeg een heel uitgebreid en duidelijk draaiboek als resultaat! Waarschijnlijk ga je een aantal keer opnieuw moeten beginnen naarmate er meer en meer op komt te staan, maar het is het werk waard! Je krijgt een heel duidelijk zicht over hoe jou dag er zal gaan uitzien. Succes! Groetjes, Elke
Ik heb ook een draaiboek opgemaakt.Ik had eerst opgesomd wat er allemaal die dag staat te gebeuren. Dit in het begin gescheiden voor bruid en bruidegom. Daarna beetje bij beetje aangevuld: exacte tijdstip, locatie, opmerkingen enz. Onderaan heb ik dan alle contactgegevens toegevoegd van de belangrijkste mensen. Voor mij is het een echt werkinstrument geweest maar een echte zaligheid eens het op punt staat. Nu heb ik het draaiboek aan de ganse suite bezorgd, zodoende iedereen het schema kent en iedereen was er super enthousiast en blij mee. GroetjesDorien
sorry, leeg bericht was een foutje.. Iemand die weet hoe ik dit kan wissen?
Bedankt. Oor de reactie zal er dan eens aan beginnen
wil iemand zijn draaiboek misschien een s doorsturen?kathleen.valkenaars@gmail.com
ik zit met hetzelfde probleem, kan er soms ieman zijn draaiboek doorsturen,alvast bedankt barbara.sedeyn@gmail.com
dan mag je het gerust ook eens doorsturen naar mij disturbedgirl@live.be
en naar mij: anneliesheremans@hotmail.com
als jullie dan toch aan het mailen zijn, mag het dan ook naar mij komen? :-) biebollieken@hotmail.com
Graag wil ik het ook eens lezen: nelekennr37@hotmail.com
Wil je ook doorsturen naar mij aub? Kim.verbeke@hotmail.comBedankt!
Ik heb helaas geen digitale versie van ons draaiboek... heb het op de old-school manier gedaan ;-) Momenteel ligt het bij onze ceremoniemeester, maar zal proberen het nog in te scannen en alsnog door te mailen...
Hey dames, ik zal, als dat goed is voor jullie, na de trouw alles doorsturen ;)! Das nog maar een paar weekjes en de meesten van jullie hebben toch nog wel enkele maandjes.
Voor mij is dit goed alvast bedankt
prima voor mij
Voor mij ook ok! Bedankt alvast!
super dorien! :-)
voor mij is dat ook super,alvast bedankt
Super! Bedankt!
Hey Dorien, Kan je dit ook naar mij doorsturen? donnekaat@hotmail.comAlvast bedankt!