Terug naar overzicht
heel leuk idee, maar niet gemakkelijk denk ik... 't enige waar ik denk is wat jij al opnoemde.. :-)
hello!ipv een gastenboek kan je ook de mensen wensen laten opschrijven op blaadjes en hen die laten vastmaken in jullie echte olijfboomen als gadget (herinnering) kan je kiezen voor een klein flesje olijfolie met een stickertje volledig in julli trouwthema (dit kan je ook eventueel doortrekken naar de bedankingen voor de ouders en de getuigen)succes!
Wat een origineel thema. Je kan inderdaad olijfbomen huren, uitnodigingen in die kleur kiezen, een boeket met olijven in verwerkt: http://www.elizabethannedesigns.com/blog/2011/06/29/oli... Misschien mediterraans eten op je feest? Leuke tapas, vis, feta, enz... Olijfkleurige suitekleedjes? Mini-olijfolie flesjes als bedankje is ook leuk, maar er bestaat ook zoiets als chocolade - olijven (niet echt maar wel heel lekker)!Succes ermee
Idd een heel leuk origineel thema!! Ik dacht ook direkt aan een flesje olijfolie als bedankjes. Veel plezier nog met je voorbereidingen!!
Leuk thema!Als jullie een viering doen, kan je misschien een zaadje van een olijfboom planten.Succes ermee!