Terug naar overzicht
Wij hebben de onze in een doopsuikerwinkel gekocht (Luyts in Kalmthout)Daar laten we ook de snoepjes maken voor de kindjes en ons huisje wordt ook een beetje in sfeer gebracht met versiering van hen.Ferm gemakkelijk, alles onder 1 dak !
ik ga het zelf proberen maken!
Ik heb er ooit eens eentje in de standaard boekhandel zien liggen! Het was niet mijn stijl, maar misschien vind jij het wel wat! :)Ik weet niet of ze dat overal hebben, of altijd. Maar als je er eens passeert misschien eens binnen springen . :)
In de ava hebben ze er ook enkele...
Jep bij de Ava :-)
Ik ga een wishing tree maken, heb al mijn hartjes al geknipt in zalroos papier en lintjes rond gedaan een doosje gekocht in de action nu enkel nog de takken maar ik wacht rond de paasperiode xxx misschien een idee
Heb zelf eentje gemaakt en verwacht het elk moment met de post :-)
Mijn papa heeft een boom gemaakt, ik heb deze wit geschilderd en nu nog blaadjes maken...
hebbeb jullie misschien foto's van jullie bomen?grtjs britt
Ik ben een groot lappen deken aan het maken waar alle gasten dan iets op kunnen schrijven met textiel stiften. Zo beland onze gastenboek daarna niet in de kast maar gewoon in onze zetel en kunnen we hem elke dag lezen :) Ook een leuk idee is gewoon een binnen deur gebruiken, bijvoorbeeld die van op de WC. geef hem eerst een leuk kleurtje en dan heb je na je trouw altijd iets om te lezen op de wc.Groetjes
Amai Benthe jaaaa zeg, dat is origineel !!
Ik wil onze gasten vragen hun lievelingsrecept mee te brengen voor ons en deze dan in een "gasten kookboek" verzamelen samen met eem leuke foto van de gast. Zo wordt het ook geen boek wat enkel stof vangt, maar eentje dat je altijd weer kan gebruiken als je eens een nieuw receptje zoekt om te maken.