Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging

5-1-2007 17:19:43
Hallo,

Wij trouwen in juni 2007 en zijn dus ijverig met de uitnodigingen bezig. We hebben de uitnodiging zelf gemaakt maar nu is ons probleem, wat schrijf je op de uitnodiging??We willen niet het klassieke plaatje van de ouders die uitnodigingen (is ook niet te doen met 2 paar gescheiden ouders!), dus we zouden zelf willen uitnodigen. Maar hoe formuleer je dit (op een beetje een originele manier)? En voor wat nodig je uit op de 'hoofduitnodiging'? Want meestal steek je er ook nog aparte kaartjes bij voor wie extra uitgenodigd is voor de viering of het dansfeest enz. Het is misschien een heel domme vraag maar ik weet gewoon niet waar beginnen. We moeten de uitnodiging ook in twee talen schrijven aangezien mijn toekostige franstalig is... Alvast bedankt!

Veerle

Veerle
2-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 847

Lieke
22-6-2007
 Meld misbruik5-1-2007 17:37:46

Hallo,

Wij trouwen ook in juni 2007 en zijn ook volop bezig met de trouwkaarten zelf te maken. Op de trouwkaart zelf nodigen wij de mensen uit voor de plechtigheid (kerkdienst) en de bijkomende kaartjes zijn dan voor de receptie, avondfeest en dansfeest.
Ik zou iets doen van: bovenaan jullie beide namen in het groot en daaronder iets in de aard van: wij nodigen jullie van harte uit op onze trouwviering in de ...kerk op ... juni 2007 om ...u.

Ons adres: ...

Ofwel in de vorm van een gedichtje misschien...

Hopelijk ben je er iets mee!!! Veel succes nog.

Lieke
22/06/07

Hannah
7-7-2007
 Meld misbruik6-1-2007 11:39:14

Hallo Veerle,

Onze uitnodiging is ook zelfgemaakt en tweetalig, wel in het Engels, maar als je je email achterlaat, wil ik ze je wel doormailen.
Groetjes,
Hannah

Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik6-1-2007 18:13:24

Hallo, We hebben de laatste tijd ook al enkele uitnodigingen ontvangen waar vooraan gewoon heel simpel maar krachtig staat: "WIJ TROUWEN"! Even nog een tip...: vergeet dan onderaan jullie namen niet want een koppel was hun namen vergeten zetten en als je dan de uitnodigingen opstuurt, kan dat voor nogal wat verwarring zorgen. Veel succes ermee! Marijke

Veerle
2-6-2007
 Meld misbruik8-1-2007 8:26:58

Hallo,
Ja, we zouden het ook liever kort en krachtig houden. Op de voorkant hebben we een foto van ons met een simpel 'ja!', en op de binnenkant staat dan 'Wij gaan trouwen'...
Hannah, je mag me steeds jullie uitnodiging doorsturen. Mijn mailadres is vleke@hotmail.com. Ben benieuwd:-)
Alvast beda

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...