Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ff teleurstelling...

23-1-2014 20:37:08
Hallo allemaal,

Moet even mijn hart luchten: we hebben één fotolocatie gevonden en waren op zoek naar een tweede zodat we niet enkel groen en parkfoto's zouden hebben. Onze eerste optie ruïne Ter Elst kan niet meer omwille van instortingsgevaar. Dan dachten we aan spoorwegfort in Duffel maar daar zijn momenteel verbouwingen en ze weten niet zeker of alles tijdig klaar is tegen mei 2014.
Vorige week vinden we via via dé locatie (kleine antiek interieurzaak) maar die zijn er eind vorig jaar mee gestopt...

Dus nu weer op zoek naar een tweede locatie; liefst een binnenlocatie tussen Heist-op-den-Berg en Duffel. Ik had het begijnhof in Lier voorgesteld maar dat ziet mijn man niet zitten...

We hebben nog even tijd dus zal wel goed komen zeker?

Annelies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 770

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik23-1-2014 20:54:37

Wij hadden ook Ter Elst in gedachten, erg he... Dat spoorwegfort is dat het fort van Duffel? (stomme vraag misschien) Ik had ook al gedacht aan de cinema in Duffel maar ik weet niet hoe dat er vanbinnen uitziet.

Ik zoek mee, ben zelf van Duffel.
Groetjes,
Kim

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik23-1-2014 21:05:43

Ja Kim, dat is hetzelfde.
Wij zijn van Heist op den Berg maar gaan foto's nemen in het park van Duffel en zoeken daarom nog iets daar in de buurt.
Ik heb geen weet van een cinema in Duffel.

Alle ideetjes zijn welkom!

Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik24-1-2014 10:11:33

Is er in Koningshooikt ook geen ford? Of Kessel?

stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik24-1-2014 12:56:00

Fort Kessel zou ik niet nemen, wij hadden daar ook voor gaan horen.
Heel leuke locatie maar houden zich niet aan eerder gemaakte afspreken.
We hadden een bedrag afgesproken dus ik vraag dit aan bij burgemeester en college ofzoiets en ineens is de prijs veeel duurder :s

zoiets vind ik niet echt kunnen maarja :s

Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik24-1-2014 16:15:35

Amai, nu zie ik het pas... Fort dus

Is er zo nergens geen leegstaand fabrieksgebouw ofzo? Lijkt me ook wel een leuke locatie voor foto's.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik25-1-2014 13:17:10

http://www.cinemaplaza.be/

Ik weet niet of je er binnen kan voor foto's. De site is heel erg verouderd

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik13-3-2014 11:53:57

ER zijn serres in st katelijne waver waar je gratis foto's mag gaan laten nemen. http://www.petrivo.com/n/ligging.htm

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik13-3-2014 16:02:54

Bedankt Kim! Zullen het zeker eens bekijken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...