Terug naar overzicht
Wij trouwen 23/08/2014 en gaan vnv voor een tweede keer naar de zaal... kwestie van alle praktische zaken nog eens te overlopen (wij zouden ook graag een ceremonie houden aan onze feestzaal)...
Wij trouwen 22/03 en gaan op 16 feb voor de 2x bij onze zaal langs om alles vast te leggen. Geen paniek dus !
Wij trouwen 17 mei en gaan midden februari nog eens terug voor een tweede afspraak. Lijkt mij vrij normaal dat ze niet zelf contact opnemen, maar dat je zelf contact moet opnemen.
Wij trouwen op 23/08 en de feestzaal zei ons in april nog eens contact op te nemen.
Wij gaan terug als de uitnodigingen verstuurd worden
Hey, Wij hebben een afspraak op 1 februari. Ik heb zelf contact moeten nemen. Voordat ik de uitnodigingen doe omdat ik zo de correcte uren kan doorgeven.
Hier horen wij ook niks van de zaal.Wij trouwen in juni en bij ons is gezegd "in 't voorjaar". Of ik daar februari, maart of mei moet voor verstaan ... geen idee.Als zij zelf niet belt, bel ik tegen april toch wel es op. Vooral dan de keuze van de menu en de uren.Wij zijn overigens wel nogal vrij qua bepalen uren en dergelijke, want onze locatie is klein en afgelegen en is heel de dag van ons. En wordt uitgebaat door 1 vrouw.