TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Severien
18-7-2014
|
24-1-2014 10:56:27
Ik kan me zeker in jouw dilemma vinden aangezien wij in een gelijkaardige situatie zitten. Ook wij hebben lang getwijfeld voor onze zaal aangezien goede vrienden van ons daar getrouwd waren, in exact dezelfde zaal. We hebben dan eens gepolst bij die vrienden en zij vonden het niet zo erg. Wij bleken het erger te vinden dan zij, uit angst dat het feest een copie zou zijn of zou vergeleken worden met het andere feest.
Maar goed, uiteindelijk toch beslist die zaal te nemen omdat we die de mooiste vonden. We hadden er ook een goed gevoel bij dus enkel die twijfel vonden we niet bepalend genoeg om te zeggen dat we een andere zaal zouden nemen.
|
|
Ann
26-5-2014
|
24-1-2014 11:03:47
Ik zou inderdaad gaan voor de zaal waar je het beste gevoel bij hebt. Je kan altijd andere zaken verwerken in je trouwdag / feest om te zorgen dat het geen kopie wordt van het andere trouwfeest, bijvoorbeeld door er een thema in te verwerken of zo? Dat kan je zo subtiel als uitgebreid doen als je zelf wil.
|
|
Tanja
14-8-2014
|
24-1-2014 12:25:15
Als mensen vinden dat jullie feest een kopie is van een ander, dan vind ik persoonlijk dat dat hun probleem is en niet dat van jullie. Ik hield in het begin ook rekening met alles en iedereen.er zullen altujd mensen zijn die commentaar hebben. Mijn motto :" het is onze dag, alles gaat gebeuren zoals WIJ het willen" :) Vele groetjes tanja
|
|
Martine
14-6-2014
|
24-1-2014 20:43:28
Het is toch niet omdat het eten eventueel voor een stuk een kopie is, dat de sfeer en al de rest een kopie is? En bovendien heb je je eigen vrienden, je toekomstige zijn familie, ... voor wie het totaal geen kopie is.
Ik zou in zaal 2 gaan kijken en daarna een beslissing nemen, zonder rekening te houden met het feest van je neef.
Drie van mijn neven zijn in dezelfde kerk getrouwd (het zijn broers), 2 van mijn neven hebben hun feest op dezelfde plek gedaan (het hotel van hun ouders) en toch waren dat 2 totaal verschillende feesten. Je maakt een feest - ook al is de zaal hetzelfde - nog altijd voor een groot stuk zelf.
|
|
Ellen
|
25-1-2014 11:38:47
Dag Dorien, Het is niet omdat de trouwlocatie hetzelfde is, dat jullie hele huwelijk hetzelfde zal zijn. Jullie kunnen heel veel van jullie zelf in jullie trouw en feest stoppen. Denk maar aan een trouwthema, decoratie, uitnodigingen, ... . Als jullie hulp nodig hebben, dan kan ik jullie daar zeker bij helpen. Veel succes! Groetjes, Ellen www.boboda.be
|
|
Helena
5-7-2014
|
25-1-2014 13:24:18
Ik begrijp jouw dilemma helemaal, maar zoals hierboven gezegd, details en sfeer zorgen voor de persoonlijke touch van JULLIE feest. Misschien is de barbecue wel hetzelfde eten, maar hebben jullie een totaal andere aperitief, dessert, DJ, aankleding van de zaal, intermezzo's met foto's of speeches,... Verder, hoeveel gasten nodigen jullie uit en hoeveel personen daarvan waren ook op de trouw van jouw neef? Waarschijnlijk minder dan de helft, dus voor alle anderen is jullie feest al zeker geen kopie van het zijne, want daar waren zij niet bij! Zorg misschien wel voor een bijkomende fotolocatie, zodat achteraf jullie fotoalbum zeker niet lijkt op het hunne? Achteraf wordt je herinnering tenslotte ook voor een groot deel gevormd door je foto's.
|
|
Dorien
23-8-2014
|
31-1-2014 10:48:31
Bedankt allemaal voor jullie mening. De knoop is intussen doorgehakt en het wordt de andere feestzaal, dan waar mijn neef zijn feest was. Gisteren langsgeweest en hadden hier beide een goed gevoel over, was ook de mogelijkheid om 's middags met ouders en getuigen al broodjes te eten of zij hier iets drinken terwijl wij foto's nemen dus dit kan ook wel handig zijn :-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|