Terug naar overzicht
Hallo dames
Ik ben op zoek naar diadeem ofzo voor in men haar
Ik heb geprobeerd van mijn haar te laten groeien maar het is niet lang genoeg
nu wil ik dus voor een kort kapsel gaan ( heb ik ook liever )
Ik zou graag voor het volgende kapsel gaan , maar ik zoek nog mooie haaraccesoires/diadeem voor er in te doen.
Iemand eentje dat hij weg doet of weet waar je er mooie kan vinden
dank u
Kan je niet helpen waar je zo een diadeem kan vinden, maar ik wou alleen maar zeggen dat ik het een prachtig kapsel vind. :-)
Hey Kelly,ik heb met onze trouw ook een soort diadeem in mijn haar gedaan. Ik wou geen echte diadeem want ik krijg daar makkelijk hoofdpijn van. Ik ben uiteindelijk in de veritas en de claire's geweest en heb daar een soort van grote rekker/haarlint gekocht met versiering op. Zat heel goed, bleef mooi zitten, was heel mooi en kostte maar een 5€, altijd leuk meegenomen.Groetjes.
Hey Kelly,
ik heb met onze trouw ook een soort diadeem in mijn haar gedaan. Ik wou geen echte diadeem want ik krijg daar makkelijk hoofdpijn van. Ik ben uiteindelijk in de veritas en de claire's geweest en heb daar een soort van grote rekker/haarlint gekocht met versiering op. Zat heel goed, bleef mooi zitten, was heel mooi en kostte maar een 5€, altijd leuk meegenomen.
Groetjes.
Ik heb een carré met rechte pony en onderstaand haarstukje gekocht via https://www.etsy.com/nl/shop/Lucyohlucy . Het ziet er in het echt veel beter uit dan verwacht voor die prijs.Je vindt gelijkaardige stukjes in alle kleuren en modellen bij hopen op Etsy.Persoonlijk vind ik https://www.etsy.com/nl/shop/ilovefawn hele mooie diademen.
Ik zal ook een diadeem indoen, de mijne is besteld via ebay. Hij is onderweg, benieuwd naar het resultaat. Heb dezelfde besteld als degene die ik in de bruidswinkel gepast heb, alleen wel meer dan 20€ goedkoper.
Eens kijken op site aliexpress, heb er eentje voor mijn dochter gekocht
Kelly diadeems met glitter in de Abdijstraat met hopen te Antwerpen (kiel)
ik zou ook zeggen veritas of clairs
dank u dames voor de tips :-)