Terug naar overzicht
Veel sterkte!
Hey Meid,Allereerst wens ik je heeeeel veel sterkte!! ik weet wat het is om je in deze situatie te bevinden. wij bevinden ons sinds december 2012 in dezelfde situatie met mijn schoonvader....Het is moeilijk om sterk te blijven maar het feit dat je er al bent helpt heel veel, en vergeet ook niet aan jezelf te denken soms ,want er altijd zijn voor iemand anders terwijl je het zelf ook enorm moeilijk hebt is niet gemakkelijk! als je eens wilt babbelen je mag mij altijd een prive berichtje sturen!groetjes
Dat is idd slecht nieuws :( Veel sterkte!!!
Heel veel sterkte voor jullie
Ik hoop dat het terug goed komt met jou schoonmoeder..Dat ze haar vlug terug beter voelt en sterk genoeg is om erbij te zijn bij jullie huwelijk.Wij weten ook wat het is, alleen is mijn papa de maandag na ons huwelijksfeest met chemo moeten beginnen... Hij was wel ongeneesbaar verklaard voor ons huwelijk, hopelijk hebben jullie nog alle hoop.Veel sterkte gewenst in elk geval. X
Heel veel sterkte gewenst!
Mijn grootvader van 85 heeft al 3 jaar leukemie en krijgt 2 x per week een bloedtransfusie. Hij huppelt vrolijk rond en eet goed. 3 jaar geleden stond ik te Wenen toen ik het vernam maar kijk hij is er nog..... Veel sterkte
ooo verschrikkelijk!! enorm veel sterkte xxx
Mijn jongere zus heeft het 3 à 4 jaar geleden gehad.Het woord "genezen" nemen ze niet meer te gauw in de mond, maar zij is toch "beter".Natuurlijk hangt het er heel sterk vanaf welke variant van leukemie het is en in welk stadium het gevonden is.Zuslief heeft 3 keer een chemosessie gehad in 't ziekenhuis en heeft daarna 2 jaar elke 3 maand medicatie moeten slikken. Met tussendoor ook altijd een soort basismedicatie.De eerste 3 à 4 maanden waren hel, maar daarna was ze thuis, is ze zelfs terug beginnen studeren en ging het beter (al waren de weken als ze die chemopillen moest slikken nog altijd zwaar).Sterkte alvast! Want het worden sowieso zware maanden!
Mercie allemaal, ze gaan direct twee chemokuren na elkaar geven zonder rustperiode. Als ze geen chemo zouden geven zou ze nog maar 3 weken hebben zeggen de dokters. Het zullen inderdaad zware maanden zijn maar ik hoop dat ze de eerste 3 chemokuren goed verdraagt. Daarna zou het normaalgezien wel beter moeten zijn denk ik.
Mercie allemaal, ze gaan direct twee chemokuren na elkaar geven zonder rustperiode. Als ze geen chemo zouden geven zou ze nog maar 3 weken hebben zeggen de dokters.
Het zullen inderdaad zware maanden zijn maar ik hoop dat ze de eerste 3 chemokuren goed verdraagt. Daarna zou het normaalgezien wel beter moeten zijn denk ik.
Heel veel sterkte!