Terug naar overzicht
Ik zou alleszins zorgen dat jullie kleuren bij elkaar passen dus dat hij zeker het roze van je schoenen draagt. Als hij een roze hemd wil aandoen, zeker dat nemen. De das kan dan in ton-sur-ton of met een hele funky tekening, naargelang wat bij jullie past. Volgens mij komt dit stijlvoller over dan een ivoor-kleurig hemd met een roze das. Dat laatste doe meer "voor kantoor" aan.
Ik zou ook kiezen voor een neutraal hemd en een roze das (zorgen dat de kleur echt dezelfde is als je schoenen). Als leuke extra kan je roze sokken voor een aanstaande zoeken!
Een zwart hemd met een felle das !
Wij gaan voor een wit/ivoor hemd met een lila das! Denk dat mooi en licht is voor in de lente.
Wij laten ook de kleur van mijn schoenen in zijn hemd terugkomen. In jouw geval zou ik kijken of je hubby to be een roze hemd ziet zitten en het een keer gaan passen. En inderdaad toon op toon werken, anders steekt het fel af. Succes!
Bedankt dames voor jullie reacties! We zijn er ondertussen ook aan uit. 't zal een fuschia hemd zijn dat we op maat laten maken want dat is niet evident om te vinden :) metdaarop een bijpassende grijze das waar de kleuren van 't hemd klein beetje in terugkomen. Aangezien hij onder z'n kostuum nog een gilet draagt, zal dat fuschia niet té bombastisch zijn denk ik :) ik ben benieuwd naar't resultaat :D
Goede beslissing!