TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kimberly
3-7-2015
|
25-1-2014 17:32:06
heb je soms foto van je jurk?
|
|
Stephanie
29-8-2014
|
25-1-2014 18:12:07
Hallo, Ik heb 2 maanden geleden mijn kleed gekozen. Was toen ook heel blij.. Ik ben toen ook op internet beginnen zoeken en zag ook iemand anders in mijn kleed. Ik vond het ontzettend lelijk. Ik ben sindsdien heel onzeker geworden! Ik lig er van wakker. Heb vandaag dan naar de winkel gebeld of ik niet even mag langskomen om opnieuw te passen. Dat was geen probleem. Anders moet je ook eens vragen om langs te gaan. Dan moet je niet meer zo lang wachten.
|
|
Inge
23-5-2009
|
25-1-2014 20:12:54
Iedereen heeft ook een andder figuur. De jurk kan jou veel beter staan dan dat ander meisje!
|
|
Catherina
26-7-2014
|
26-1-2014 9:50:27
Ik begon ook te twijfelen een maandje nadat ik mijn jurk gekocht had, en moest nog een half jaar wachten om terug te gaan. En toen mijn mama (die mee de jurk was gaan kiezen) ook zei dat ze twijfelde, stond ik doodsangsten uit :) Maar eens ik de jurk aanhad, was ik zoooooo gerust gesteld! Het plaatje klopte helemaal en ik had geen beter jurk kunnen kiezen. Blijkbaar heeft iedereen hier last van. Dus don`t worry be happy! ;)
|
|
Helena
5-7-2014
|
26-1-2014 10:09:39
Je kan jouw jurk niet beoordelen wanneer iemand anders ze draagt - elk figuur is anders! Ik had het omgekeerde: in de brochures vond ik bepaalde jurken mooi, maar wanneer ik deze paste zag het er afschuwelijk uit, duidelijk niet voor mij gemaakt . Gelukkig met de hulp van de verkoopster vrij snel mijn droomjurk gevonden, maar niet wat ik op het eerste zicht zou gekozen hebben uit het boekje. Niet over stressen, je twijfels zullen wegsmelten bij het passen. En als je dan toch nog twijfelt: op jouw feest ben jij de enige met een bruidsjurk aan, makeup en haar mooi gedaan,... dus zal je automatisch stralen
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
26-1-2014 12:34:04
Geen paniek ! Ik denk dat vele bruidjes hiermee kampen, ook ik heb dat gehad. De dag nadat ik mijn kleed besteld had, begon ik te twijfelen, zodanig hard dat ik het wou annuleren, maar ik mocht niet van mijn mama. En ze had gelijk ! Toen ik weer mocht gaan passen, werd ik op slag verliefd !! Zoals hierboven al gechreven is : kijk niet naar foto's, zeker niet als anderen het aan hebben, of van jezelf als het niet goed op je maat gemaakt is.
Je gaat zien, als je het weer gaat passen, ga je blij zijn dat je hebt niet hebt geannuleerd !
Groetjes,
|
|
Cindy
21-6-2014
|
27-1-2014 20:32:01
Hier zijn de twijfels er ook... ook dag nadien gekregen en nog ni veranderd :( hier eerste pasbeurt maar in April... ik hoop zo dat ik er terug verliefd op wordt.. heb een foto van mezelf met het trouwjurk maar toch blijven de twijfels. mss omdat het ook een totaal ander model is dat ik voor ogen had? annuleren is al te laat denk ik. Zucht ;) ik ben een eeuwige twijfelaar...
|
|
kimberly
3-7-2015
|
27-1-2014 20:38:52
hier idem ik was op slag verliefd op het eerste kleed dat ik paste dag erna begon ik al te twijfelen ben dan naar een andere winkel gegaan en daar ook een droomjurk gepast. ik wacht nu de nieuwe collectie af om terug naar de eerste winkel te gaan
|
|
stephanie
19-9-2014
|
30-1-2014 18:50:54
Wat je zeker niet mag doen is blijven zoeken op internet naar trouwjurken :) Ik heb mijn jurk vorige maand besteld en ben nog steeds super blij ermee ! Het is een rood en speciale trouwjurk ... Ik heb even ook een dipje gehad over mijn zaal , ik zocht verder op internet en vond beter maar wat bleek was het dan niet :) bij je eerste gedacht blijven is de boodschap
Groetjes en succes !
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|