Terug naar overzicht
Een vraagje, word dat dikwijls gedaan een kostuum gehuurd voor de bruidegom ?
Ik ben niet zo een kostuum drager, en daarom zou ik mij misschien eentje willen huren of eentje goedkoop kopen.
Weet er iemand een goed adres waar ik een mooie en modern kan huren of goedkoop kan kopen?
Van huren heb ik geen idee...Kopen: C&A: eentje voor de schoonbroer gekocht en heeft me 80 euro gekost.Nog goedkopere winkels: E5, JBC, Esprit heeft ook mooie kostuums
Zara heeft mooie kostuums.
Mijn vriend is ook geen kostuum man en haalde zijn kostuum van c&a :)Hij is er zeer tevreden mee :) goedkoop en mooi!
wat is voor jou goedkoop ? mss eens een kijkje nemen bij suits supply , je kan ook hun prijzen online bekijken Mijn vriend heeft daar eentje gekocht voor 500€ maar je had er goedkopere ook zij hij en hij is er zeer tevreden , vriendelijk , behulpzaam en aangepast op zijn maat Vorige zaterdag daar geweest en woensdag mocht hij het al gaan halen
wat is voor jou goedkoop ?
mss eens een kijkje nemen bij suits supply , je kan ook hun prijzen online bekijken
Mijn vriend heeft daar eentje gekocht voor 500€ maar je had er goedkopere ook zij hij en hij is er zeer tevreden , vriendelijk , behulpzaam en aangepast op zijn maat
Vorige zaterdag daar geweest en woensdag mocht hij het al gaan halen