Terug naar overzicht
Hey Nathalie , jij zit idd al zeer ver op schema. Hier vlot het ook zeer goed , maar heb toch nog veel meer op men to do lijstje staan . Maar ik zie het nog volledig zitten en kijk ook enorm hard uit naar 6/6 ! Nog veel succes met je voorbereidingen !
Wauw, je hebt al veel gedaan!Bij ons staan er de komende week/weken veel dingen op de agenda: de ringen, het kostuum voor mijn aanstaande, mijn juwelen en schoenen en lingerie, de uitnodigingen, ...Ga blij zijn als er eindelijk eens wat dingen geschrapt kunnen worden, we zitten nu in een periode dat er nog niet zo veel kan gebeuren...Veel succes en plezier allebei, dat het maar snel 6/6 is!!!
Heb je geen schrik dat hun jurkjes tegen dan niet meer gaan passen? Want op die leeftijd groeien ze toch veel of niet?Ik durf nog ni te gaan kijken omdat ik schrik heb dat hun kleedje tegen dan niet meer past..
Heb je geen schrik dat hun jurkjes tegen dan niet meer gaan passen? Want op die leeftijd groeien ze toch veel of niet?
Ik durf nog ni te gaan kijken omdat ik schrik heb dat hun kleedje tegen dan niet meer past..
Jolien, met de maat heb ik uiteraard wel rekening gehouden. En ben er vrij gerust in dat hun kleedjes dan nog zullen passen. Er zijn er twee bij die nogal heel fijn zijn en die dragen nu een 104 soms 110 en daar heb ik een 110 voor genomen. En de andere twee dragen nu een 110 soms 116 en daar heb ik 116 voor genomen. En het is een rekbaar stofje. Natalie en Sofie, voor jullie ook nog veel plezier met de voorbereidingen!! Voor Jolien trouwens ook :-)Kijk er enorm hard naar uit!!
Super Nathalie, hier zit het momenteel precies een beetje in een dipje. Ik heb de indruk dat er nog zoveel moet gebeuren!!!!!!!!En troost u heb ook al het bruidskleedje voor de dochter gehaald, dat was mijn laatste wapenfeit tot nu ;-) Geen idee waar ik voor de jongens moet gaan kijken.
6 juni is blijkbaar populaire datum ;-)
Ilvy, Ik ga eens naar Antwerpen. Naar de Abdijstraat op het Kiel, daar heb je veel marokaanse winkels en die hebben goedkope kostuums :-) Als ik iets gevonden heb laat ik het wel weten!Ja Fabienne het is idd een populaire datum :-)