Terug naar overzicht
is dat deze zaal dat je kon gooien met de dobbelstenen? anders heb ik daar nog een bon van 400 euro voor.. door met de dobbelstenen te gooien.
Sorry het is van feestzaal cortina in wevelgem. jammer anders mocht je deze zeker hebben!
Kimberly, ik ken de Ripasso en dit is in mijn ogen echt in de verste verte niet te vergelijken met het vijverhof. Kwaliteit eten is zo-zo, voor mij echt geen trouwfeesteten. De eetruimte rond de binnenspeeltuin is erg ongezellig om te eten en heel rumoerig door de spelende kinderen. De Ripasso is zeker OK voor een namidagje fun voor de kids maar ik zou er nooit geen trouwfeest geven.
thx rebecca daar was ik al bang voor ;)zal dan nog wat verder moeten zoeken naar een zaal want heb echt schrik met het water aant vijverhof :(
Moet in het vijverhof op te lossen zijn met een speelhoekje te maken voor de kids en desnoods voor de receptie een paar babysits (bond grote en jonge gezinnen, scoutsleiding) in te huren? Voorzie wat kleurboeken, leesboekjes, puzzels of laat de babysits wat spelletjes spelen? Het avondfeest zelf zal toch binnen doorgaan en voor zo lang de receptie duurt... De ouders nemen zelf ook verantwoordelijkheid voor de kids. Het is een trouwfeest, geen kindernamiddag en zeker niet als je zelf nog geen kinderen hebt!
Wij gaan binnen een paar weken naar zaal passim in st eloois winkel om te praten over de mogelijkheden. zijn daar een aantal jaren geleden geweest voor een feest en is toen super meegevallen!Er is daar buiten speelruimte voor de kinderen en is een mooie zaal.Ripasso zou ik persoonlijk niet doen, kwaliteit van het eten is niet echt super vrees ik...