Terug naar overzicht
Dag Sarah,Wij zijn eind vorig jaar ook bij Aquamuse langs geweest omdat het een leuke locatie is. Mijn beoordeling:- De vaste (huur)kosten zijn vrij hoog. Je start al met een kost van 1200 euro ongeveer wat de prijs per persoon meteen de hoogte injaagt. - Toen we verdere prijzen vroegen naar menu en dranken, vond ik de prijs voor de dranken vrij raar in elkaar steken. Er is een forfait van 35 euro, maar toen ik vroeg hoeveel uur dit dan is kreeg ik het antwoord "Het volledige feest, van het begin tot het eind, ongeacht de duur van uw feest.". Humm, beetje raar vind ik zelf want er is toch een verschil tussen een feest dat begint om 17u of om 19u30? Soit, dan de prijs per stuk voor bv een cola. Er staat 2 euro per cola, dus ik vroeg de inhoud van zo'n cola van 2 euro en daar kreeg ik volgend antwoord op: "Inhoud? Het zijn de gewone bijhorende glazen bij de dranken die wij gebruiken. Ik ken daar niet de precieze inhoud van." Voor mij is er een verschil tussen een cola van 20cl of een cola van 33cl .Voor een cola van 20cl betaal ik nl geen 2euro als je een feest van meer dan 100 personen geeft! - Ze geven ook meteen aan dat er een ander koppel een optie heeft op de datum die jij wil. Dat vond ik nogal pushen eerlijk gezegd. Wij hebben graag gedetailleerde info omdat een trouwfeest toch een serieus bedrag is dat je uitgeeft, maar na 2 emails heen en terug stond er plots bij dat we ons toch moesten haasten want er was een optie genomen op dezelfde datum. Er ligt nog een boot een beetje verder, nl Le Bateau. Deze is mooier vind ik persoonlijk. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor een zaal in Aalst (Kaai 17) in Loft stijl omdat dit qua ligging voor ons makkelijker en dichterbij is dan Gent. In elk geval: succes ermee!Groetjes,Chantal
Zoals Chantal zegt: Le Bateau in Gent is alvast een aanrader. Wij zijn daar 2 jaar geleden naar een huwelijksfuif geweest en dat was heel goed!
Nog een boot en ook in Gent (maar heb er zelf geen ervaring mee):http://www.coconutexclusive.be/
Wij hebben ons trouwfeest gegeven in Aquamuse, 3 jaar geleden. De prijzen waren heel correct: ze hebben precies aangerekend wat we overeengekomen waren. Als je kiest voor een forfait, hoef je niet wakker te liggen over de inhoud van een glas: de genodigden drinken wat ze willen.Het enige waar we een beetje van geschrokken waren was de capaciteit. Ze hadden gezegd dat de boot zonder problemen 100 pers aankon, maar achteraf waren we heel gelukkig dat het een prachtige dag was: de gasten konden zich verspreiden over de 2 dekken. Bij regenweer hadden we een probleem gehad!