Terug naar overzicht
Twee foto kaders met een leuke spreuk / gedichtJij maakt hem met een spreuk speciaal voor hem. Hij maakt er één met een spreuk speciaal voor jou.
tattoo?
tattoo vind ik persoonlijk gevaarlijk.hoop dat het niet zo zal zijn,maar wat als jullie ooit uiteen gaan?sta ja dan met die tattoo??!!mss eens googlen wat je als alternatief kan nemen ipv ringen.want ik heb niet echt een ander idee :(succes alvast met de verdere zoektocht :)
een tattoo is inderdaad niet echt iets voor ons. Een spreuk is wel een goed idee.Als er mensen zijn die nog iets weten... Laat maar weten :)
Als je er niet per sé iets tastbaar aan wil overhouden kan je misschien ook een handfasting ceremonie doen ipv uitwisselen van ringen? Of zo'n glazen vaasje vullen met twee kleuren zand? (Kan je ook eens googlen, dat zijn dingen die ik toch al een paar keer tegengekomen ben.)Bij handfasting worden jullie handen even aan elkaar gebonden met kleurrijke linten of iets anders dat bij jullie past... die linten kan je dan misschien inkaderen of een plekje geven in je huis?
Mijn ventje wil ook geen ring dragen en zal voor hem een horloge (gegraveerd) kopen zonder dat hij het weetIk zal mijn verlovingsring als trouwring dan doordragen
Hey, Ik heb ook al zo gezien voor ipv handfasting of ivm zand, dat je dit ook kunt doen met water te geven aan een boom (ieder zijn deel) en deze uiteindelijk in jullie tuin te planten... Is iets tastbaars waar je nog veel van kan genieten.