Terug naar overzicht
Hallo,Ik weet niet van waar je bent, maar bv in Opwijk in tricofabriek kun je patronen kopen. Ze hebben daar de boeken van Burda en daar staat bij de feestkleding ook bruidsmode. Ik denk dat je die patronen daar kunt bestellen en kopen.Mijn moeder maakt mijn bruidsjurk, maar zij ontwerpt het naar wat ik wil.
HoiJe kan eventueel ook gaan kijken bij de bib, daar hebben ze ook boeken met patronen. (ikzelf heb in de bib bij ons een boek met trouwkledij gezien)Mijn schoonmoeder heeft het trouwkleed van mijn schoonzus gemaakt. Ze had veel ervaring met naaien, maar heeft haar dan speciaal ingeschreven in de avondschool naaien. Daar heeft ze zelf het patroon getekend met de hulp van de leerkracht... Misschien ook een idee. Ze wisten wel wat ze wouden. Van enkele foto's hebben ze 1 patroon gemaakt (van de ene foto het sleepje, de andere het bovenstuk maar op een bepaalde manier afgewerkt, zoals de andere foto...)Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hoi, in de nieuwe 'for lovers' staat een 'interview' met iemand van Gent, Isabelle of zo (Dampoortstraat) die trouwkleren maakt maar ook patronen tekent voor mensen die zelf hun trouwkleed willen maken. Misschien moet je es op de website van forlovers kijken? vele succes
Bij Stoffen Capriss in TOrhout Kan je patronen laten tekenen op maat naar het model wat je wil.www.stoffencapriss.be